پیشنهاد ژوزه برای خداحافظی علی کریمی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل سپاهان عصبی بودیم و بازیکنان مشکلات فکری زیادی داشتند. مانوئل ژوزه پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان گفت: سپاهان چون در خانه خود بازی می‌کرد، راحت‌تر بود. هرچه باشد قهرمان فصل پیش است و بسیار تیم با کیفیتی است. وی افزود: در نیمه اول ما از سمت راست حمله کردیم و در کل در این نیمه بازی متعادلی را شاهد بودیم و سپاهان بیشتر دفاعی بازی می‌کرد و باید بگویم که در نیمه اول نتیجه عادلانه بود. مانوئل در ادامه تصریح کرد: اصلا دنبال بهانه نمی‌گردم، من مسوولیت این باخت را می‌پذیرم، اما در نیمه دوم اتفاق عجیبی که افتاد این بود که دروازه‌بان ما، محمد نوری و مهدوی‌کیا خیلی سردرگم بازی می‌کردند و در کل خط هافبک ما خوب عمل نکرد. ما آماده بودیم که بازی را ببریم اما اینگونه نشد.

سرمربی سرخپوشان در ادامه گفت: باید بازی‌ها را جدی‌تر بگیریم. ما باید برای بردن بازی کنیم و هدفمان این است که در نیم‌فصل تیم را آماده کنیم. از باشگاهی به پرسپولیس آمده‌ام که ۶۰ میلیون هوادار دارد، من راه خودم را ادامه خواهم داد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: هفته اول لیگ را خوب شروع کردیم و در مقابل استقلال هم خوب بازی کردیم، اما عصبی بودیم و بازیکنان مشکلات فکری زیادی داشتند.

ژوزه پیشنهاد کرد کریمی از فوتبال خداحافظی کند

سرمربی پرسپولیس در بخشی از سخنانش گفت: علی کریمی تا حالا چند پاس گل در پرسپولیس داده است؟ او در این فصل چند بازی خوب برای ما انجام داده؟ او فقط در یک بازی نبود. کریمی ۳۴ ساله بازی‌اش تقریبا تمام شده است. او در مسابقات قبل برای پرسپولیس چه کار کرد؟ شاید در بازی بعد هم غایب باشد. انتخاب بازیکنان و مسوولیتش با من است. سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ما فقط یک بازی را با حضور علی کریمی بردیم و او در سایر بازی‌ها هم حضور داشت. علی کریمی بهترین بازیکن ما نبوده است. کریس رونالدو و مارادونا هم بازی‌شان تمام می‌شود و خداحافظی می‌کنند و بهتر است علی کریمی با احترام این کار را انجام دهد.