مورینیو: بعد از رئال به انگلیس خواهم رفت

سرمربی پرتغالی رئال مادرید از علاقه اش به بازگشت به لیگ برتر جزیره می‌گوید. ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید اخیرا اعلام کرده که خواستار بازگشت به لیگ برتر انگلیس است. این مربی پرافتخار که سابقه هدایت آبی های لندن را در کارنامه خود دارد همواره از علاقه‌اش به لیگ جزیره گفته و از دوران مربیگری‌اش در چلسی به عنوان خاطره انگیزترین سال‌های زندگی‌اش یاد کرده است.

مورینیو به اسکای اسپورت گفت: «هر وقت ازعلاقه ام به بازگشت به لیگ برتر صحبت می‌کنم، صحبت‌هایم فورا بازتاب پیدا می‌کند ولی من نمی‌توانم آن چیزی را که در ذهنم است پنهان کنم.»

این مربی ۴۹ ساله ادامه داد: «بعد از رئال مادرید بدون شک مقصد من انگلستان خواهد بود، برای من کاملا مشخص است که به کجا خواهم رفت.»

مربی سابق اینتر در سال ۲۰۰۷ به دلیل اختلاف با آبراموویچ مالک باشگاه چلسی از این تیم جدا شد و هرگز موفق نشد قهرمانی در لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان بیاورد تا میلیاردر روس برای رسیدن به آرزوی دیرینه اش ۸ سال منتظر بماند.

مورینیو در واکنش به این موضوع می‌گوید: «هر باشگاهی برای من جذاب خواهد بود اما همیشه گفته ام که من آبی هستم.»

این در شرایطی است که آقای خاص فصل جدید لیگ اسپانیا را با نتایجی دور از انتظار آغاز کرده و با اینکه تنها ۴ هفته از آغاز رقابت‌های لالیگا می‌گذرد، از بارسلونا رقیب سنتی اش ۸ امتیاز عقب افتاده و انتقادها از او به اوج خود رسیده.

به نظر می‌رسد اگر کهکشانی‌های مادرید این فصل را بدون دستاورد مهمی به پایان ببرند صحبت‌های مورینیو به حقیقت بپیوندد و بار دیگر شاهد مربیگری او در یکی از تیم‌های جزیره باشیم.