نماینده مردم اسدآباد در اخطاری به هیات‌رییسه مجلس خواستار اعلام وصول طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان شد که با ۶۰ امضا تقدیم هیات رییسه مجلس شده است. به گزارش مهر، بهروز نعمتی نماینده اسدآباد در جلسه علنی دیروز در اخطاری خطاب به محمد حسن ابوترابی فرد که ریاست جلسه مجلس را بر عهده داشت، گفت: چرا در حالی که نمایندگان می‌توانند با ۱۰ امضا وزیری را استیضاح کنند‌، طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان با امضای ۶۰ نماینده و مخالفت شخص شما اعلام وصول نمی‌شود؟

نعمتی که پیش از اخطار خود بارها با فریادهای بلند در صحن علنی خواستار بیان اخطار خود شده بود و هر بار با مخالفت ابوترابی مواجه می‌شد، گفت: شما طبق آیین نامه قسم خوردید و باید به این قسم خود پایبند باشید چه دلیلی دارد که استیضاح عباسی را اعلام وصول نمی‌کنید.

وی در ادامه افزود: ورزش ما در حال نابود شدن است و شما به عنوان یک مسوول باید در این زمینه پاسخگو باشید. نماینده اسدآباد در ادامه به باخت تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی لبنان اشاره کرد و گفت:‌ چرا تیم ملی کشور ما باید به یک تیم درجه ۵ ببازد.

نعمتی خطاب به ابوترابی گفت:‌ شما از کسی دفاع می کنید که لیاقت ندارد. چرا از حق نمایندگان دفاع نمی‌کنید.وی در بخش دیگری از اخطار خود پرسید: آیا وزیر ورزش و جوانان تنها متولی دو تیم تهرانی استقلال و پرسپولیس است؟

وی همچنین در خصوص اعلام وصول استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: در بخشی از آیین نامه در خصوص استیضاح وزیران به رییس مجلس و گاهی نیز به رییس جلسه اشاره شده است و در خصوص تقاضای استیضاح در آیین‌نامه آمده است تقاضای استیضاح مجلس باید در جلسه علنی به رییس مجلس داده شود و همین موضوع است که این مورد را تاکنون متوقف کرده است.