کاسه صبر باباجان‌زاده لبریز شد!

ملی‌‌پوش وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشتی فرنگی با گلایه شدید از برگزار نشدن لیگ فرنگی می‌گوید که دیگر قصد ندارد در تیم ملی کشتی بگیرد. به گزارش ایسنا، «بشیر باباجان‌زاده» اظهار کرد: در کشتی فرنگی مهر‌ه‌های خوبی وجود دارد؛ اما افرادی که خودشان را مدیرانی توانمند و خوب جلوه می‌دهند، حداقل نباید بتوانند لیگ برگزار و پنج، شش تیم جذب کنند؟

وی ادامه داد: آزادکاران ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان قرارداد می‌بندند؛ اما کشتی‌گیران فرنگی هیچ منبع درآمدی ندارند. کشتی‌گیری که مدال‌های جهانی و آسیایی زیادی کسب کرده نباید دارای حقوق مادام العمر باشد یا حداقل لیگی برگزار شود تا یک منبع درآمد داشته باشد؟

باباجان‌زاده با ابراز ناراحتی از عملکرد مسوولان تصریح کرد: هیچ کس به فکر کشتی‌گیران نیست و مسوولان به جای رایزنی و جذب تیم، برای به دست آوردن ریاست فدراسیون تلاش می‌کنند.

دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی آسیا با اشاره به اینکه دیگر قصد کشتی گرفتن در تیم ملی را ندارد، بیان کرد: بعد از المپیک به افرادی که مدال کسب کرده بودند جوایز میلیاردی اهدا شد؛ اما کسی به من و حبیب اخلاقی حتی یک خسته نباشید نگفت. گویا ما بدون هیچ تمرینی و از داخل خانه به المپیک رفته بودیم یا دوست نداشتیم مدال کسب کنیم. بنابراین به هیچ عنوان قصد کشتی گرفتن در تیم ملی را ندارم و در تیم دانشجویان نیز با وعده سهمیه مقطع دکترا و جوایز خوب کشتی می‌گیرم.

وی همچنین گفت: این همه زحمت می‌کشیم، سختی‌ها را تحمل می‌کنیم در آخر چه اتفاقی می‌افتد؟