یاران فردوسی‌پور برای کمک به زلزله زده‌ها به میدان می‌روند

تیم‌های فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی و منتخب جام جهانی ۱۹۹۸ به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز درگذشتگان زلزله آذربایجان و کمک به دانش‌آموزان این منطقه به مصاف هم می‌روند. به گزارش سایت تیم فوتبال رسانه ورزش، این دیدار به همت تیم فوتبال رسانه ورزش و همکاری مجموعه ورزشی شهید شیرودی برای گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان زلزله چهل روز پیش آذربایجان ساعت ۱۶:۴۵ امروز شنبه اول مهر در زمین شماره یک ورزشگاه شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال رسانه ورزش که قبل از این برگزاری دیدارهای خیرخواهانه به مناسبت های مختلف را در دستور کارش قرار داده بود، این بار به مناسبت چهلمین روز درگذشتگان زلزله آذربایجان به مصاف بازیکنان منتخب حاضر در جام جهانی ۱۹۹۸ خواهد رفت.

عواید این دیدار که از طریق شبکه سوم سیما به طور مستقیم پخش خواهد شد، برای خرید نوشت‌‌افزار و لوازم التحریر دانش آموزان مناطق زلزله زده و تجهیز مدارس آنها در نظر گرفته خواهد شد.

تیم فوتبال رسانه ورزش متشکل از خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی صداوسیما، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های مطرح کشور است و ششمین سال فعالیت رسمی خود را سپری می‌کند. هدایت این تیم برعهده رضا‌ترابیان و محمود کلهر بازیکنان پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است.