گل‌‌محمدی به نیمکت پرسپولیس نزدیک شد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم امروز شنبه از این تیم جدا می‌شود تا پس از مذاکره مدیرعامل این باشگاه با محمد رویانیان به زودی به نیمکت پرسپولیس اضافه شود. به گزارش مهر، مجتبی رمضان‌بیگی، مدیرعامل باشگاه صبای قم در خصوص وضعیت یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: گل‌محمدی باز هم از ما درخواست کرد تا اجازه بدهیم به خاطر مشکلات جسمانی و کمک به سلامتی‌اش از صبا جدا شود. واقعیت این است که اگر جدایی از صبا به وضعیت سلامت اوکمک کند ما از این موضوع استقبال می‌کنیم. وی افزود: اگرچه با رفتن گل‌محمدی ما هم با چالش مواجه می‌شویم ولی به هر حال این مساله را در اختیارخودش قرار داده‌ایم. قرار است امروزجلسه‌ دیگری را برگزار کنیم تا قطع همکاری سرمربی را نهایی کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبا با تاکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس هم گل‌محمدی را می‌خواهد، ادامه داد: من با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم صحبت کردم. رویانیان با جدایی گل‌محمدی از صبا منطقی برخورد کرد و گفت تا زمانی که با باشگاه شما قرارداد دارد ما با او مذاکره نمی‌کنیم ولی اگر از صبا جدا شد با رضایت از او برای همکاری دعوت می‌کنیم.

رمضان‌بیگی خاطرنشان کرد: باشگاه صبا هم این آمادگی را دارد که ابتدا به سلامتی گل‌محمدی کمک کند و بعد از آن به پرسپولیس تا از این چالش بیرون بیاید.

وی درباره جانشین گل‌محمدی در تیم صبا هم گفت: دو، سه مربی مدنظر ما بودند که با مشورت یحیی سر یکی از آنها به جمع‌بندی رسیده‌ایم. تا چند روز آینده مذاکره با گزینه مورد نظر را نهایی می‌کنیم. جا دارد از تمام زحماتی که گل‌محمدی برای تیم ما کشیده است، تشکر کنم.

هزینه دادیم، اما با قدرت از تیم ملی حمایت ‌می‌کنیم

همچنین مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم بچه‌های ما با جسارت و غیرت سپاهان را در خانه‌اش شکست دهند.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس درخصوص بازی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار کرد: بدون شک سپاهان با پتانسیلی که دارد یکی از مدعیان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر است. ابتدا برای این تیم آرزو می‌کنیم که در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده عربستان به برتری برسد و مقتدرانه به مرحله بعد صعود کند. وی افزود: ما روز یکشنبه بازی بسیار سختی را مقابل سپاهان در پیش داریم، اما امیدوارم بچه‌های ما با غیرت و جسارت مثال زدنی دراین بازی دست پر به تهران برگردند تا با کسب یک پیروزی با ارزش از این شرایط خارج شویم.

وی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان و انتقادهای اخیر نیز گفت: با قدرت به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کنم تیم ملی ایران را در مسیر صعود به جام جهانی قاطعانه حمایت خواهیم کرد هر چند تیم ما در این بین ضررهایی هم دیده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: شما دیدید پرسپولیس بیشترین نقش را نسبت به سایر باشگاه‌ها در تیم ملی داشته و هزینه‌های خیلی زیادی را داده است؛ مثلا می توان به مصدومیت‌های مهرداد پولادی و محمد قاضی در اردوی ملی پوشان اشاره کرد. اردوهای طولانی مدت برای بازیکنان ما کمی آنها را دچار مشکل ناهماهنگی کرده بود. اما هیچ حرفی نمی‌زنیم و تابع تیم ملی کشورمان هستیم، چون تیم ملی ایران از نظر ما نسبت به همه چیز برتری دارد.

وی خطاب به بازیکنان تیم ملی نیز گفت: به این عزیزان عرض می‌کنم ما بسیار ارزشمند و با قدرت هستیم و هرگز نباید باخت مقابل لبنان را مبنی بر این بدانید که همه چیز تمام شده و روحیه خود را تضعیف کنید. بدون اینکه حریفان را دست کم بگیرید ان‌شاالله با چند برد شیرین باعث شوید که دل مردم ایران شاد شود، چون پس از موفقیت‌ در المپیک و پارالمپیک حالا باید فوتبالیست‌های خوبمان دست به دست یکدیگر تیم ملی ما را به جام جهانی ببرند. وی همچنین درباره انتخاب دستیار ایرانی ژوزه نیز گفت: گزینه‌هایی وجود دارد، اما متاسفانه اخباری دراین فوتبال می‌شنوم که اصلا خوب نیست. همه می‌دانند که مهدی تارتار قادر به این است که تیم‌های بزرگی را هدایت کند، حیف است شرایطش در گهر این طور باشد. رویانیان ادامه داد: من از مسوولان استان لرستان که همیشه در صحنه زحمت می‌کشند می‌خواهم که برای گهر نماینده غیرتمند و پر افتخار لرستان بسیج شوند و با کمک‌های مالی این تیم را زنده نگه دارند. لرستان ظرفیت‌های بالایی دارد و قطعا می‌تواند با تقویت تنها نماینده خود در لیگ ایران باعث شود که این تیم در لیگ برتر بماند.

مدیر عامل پرسپولیس تاکید کرد: ما همیشه کنار مهدی تارتار خواهیم ماند و از اینکه در تیم گهر دچار مشکل شده و صحبت‌هایی مبنی بر جدایی‌اش مطرح شد، متاسفیم. ای کاش می‌توانستم به گهر کمک کنم و روحیه این مربی را برگردانم، اما متاسفانه کمی شرایط خاص است و فعلا می‌خواهم با این مصاحبه بگویم که باید مسوولان استانی مثل همیشه به تیم‌هایی مانند گهر بیشتر توجه کنند. ما هم چند گزینه برای دستیاری ژوزه در نظر داریم که هر وقت با آنها به توافق رسیدیم نام آنها را اعلام خواهیم کرد.