بهداد سلیمی و احسان حدادی پرسپولیسی شدند

قهرمان دسته سنگین وزن رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک و همچنین نایب قهرمان پرتاب دیسک این مسابقات با باشگاه پرسپولیس قرارداد بستند. بهداد سلیمی قوی‌ترین مرد جهان که روزشنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد به توافق رسیده بود عصر این روز قراردادش را با باشگاه به امضا رساند.

سلیمی هم برای فصل‌جاری رقابت‌های وزنه‌برداری لیگ کشور و هم برای فصل بعدی این لیگ یعنی تا سال ۱۳۹۲ برای پرسپولیس وزنه می‌زند. همچنین سلیمی علاوه بر رقابت‌های داخلی، در بازی‌های بین‌المللی هم با باشگاه پرسپولیس طرف قرارداد است.

او در رقابت‌های قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه سال ۹۲ برگزار می‌شود و همچنین مسابقات قهرمانی جهان تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و این باشگاه علاوه بر حمایت مالی در زمینه جذب اسپانسر نیز او را همراهی خواهد کرد. احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نایب قهرمان رقابت‌های ۲۰۱۲ المپیک لندن نیز پس از مذاکرات نهایی با محمد رویانیان، قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرد. رویانیان و حدادی عصر روز پنج‌شنبه مذاکرات اولیه را در نشستی یک ساعته انجام دادند و این قرارداد از سوی طرفین به امضا رسید.

حدادی سه‌شنبه این هفته برای شرکت در رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس (Diamond League) عازم سوئیس خواهد شد.

مسابقات قهرمانی دوومیدانی لیگ کشور نیز از شهریور آغاز می‌شود و حدادی به عنوان ورزشکار باشگاه پرسپولیس در این بازی‌ها شرکت خواهد کرد.