به موقع جواب رویانیان را می‌دهم

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از رویانیان گفت: به موقع جوابش را می‌دهم. به گزارش فارس،علی فتح‌الله‌زاده در خصوص صحبت‌های اخیر حسین فرزامی عضو هیات مدیره استقلال، شرایط این تیم در نقل و انتقالات و اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌ کرد. اوضاع استقلال چطور است؟

اوضاع خیلی خوب نیست چون دوستان به تعهداتی که داده بودند عمل نکردند و ما را دچار مشکل کردند.

این دوستان چه کسانی هستند؟

منظور من حسین فرزامی است. در تاریخ ۱/۱۲/۹۰ در جلسه هیات مدیره مصوب شد که فرزامی ریاست کمیته اقتصادی باشگاه را برعهده بگیرد. در این جلسه فرزامی خواست وظیفه جذب اسپانسر و تبلیغ روی پیراهن به عهده او باشد ولی متاسفانه اکنون با گستاخی تمام اعلام کرده که وظیفه هیات‌مدیره پول آوردن به باشگاه نیست.

فرزامی نمی‌داند که در تمام دنیا هیات‌مدیره و مدیرعامل با هم پولسازی می‌کنند و فقط این مساله وظیفه مدیرعامل نیست. سوال من از آقای فرزامی این است پس او برای چه چیزی عضو هیات مدیره استقلال شده است؟ او فقط برای این عضو هیات‌مدیره استقلال بود که تمام سفرها را با تیم بیاید و پول توجیبی‌اش را بگیرد. آقای فرزامی! به غیر از این کارها آیا کار دیگری برای استقلال انجام داده‌اید؟

فرزامی گفته رویانیان مثل شیر برای پرسپولیس می‌جنگد اما مدیرعامل ما این کار را نمی‌کند.

من هم مثل شیر جنگیدم. شیر باید اسپانسر بگیرد. مگر سال‌های گذشته خودم این کار را نمی‌کردم؟ این توانایی را داشتم اما شما آقای فرزامی این وظیفه را از من سلب کردید و گفتید من برای باشگاه اسپانسر می‌گیرم. اگر قرار بود فقط مسوولیت پول آوردن به عهده مدیرعامل باشد چه نیازی به این بود که هیات مدیره تشکیل شود؟ من که سال گذشته به تنهایی این کار را انجام دادم و یک تیم کهکشانی بستم.

آقای رسولی‌نژاد به عنوان رییس هیات مدیره به این مساله ورود نمی‌کند؟

اتفاقا رسولی‌نژاد وقتی دید که این آقا کم‌کاری کرده و از وظایفش طفره رفته ۱۵ روز است که مثل من به دنبال اسپانسر برای تیم می‌گردد. من واقعا متاسفم و تمام اتفاقاتی که فرزامی سرمان آورده را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم تا او بداند کم کاری کردن در یک نهاد دولتی چه تبعاتی دارد.

وزارت ورزش پولی که باید در اختیار باشگاه قرار می‌داده را داده است؟

وزارت ورزش هنوز بودجه‌اش مشخص نشده و آنها حتی به پرسپولیس هم پولی نداده‌اند.

پس آقای رویانیان چطور در حال یارگیری است؟

رویانیان جاهایی را سراغ دارد که می‌تواند از آنها درآمد‌زایی کند.

این روزها با رویانیان دچار اختلافاتی شده و درگیری‌های لفظی میان شما شکل گرفته است...

آقای رویانیان برخلاف چهره ظاهری‌اش حرف‌هایی می‌زند و به ما توهین می‌کند. من فعلا چیزی نمی‌گویم، اما برای اینکه کسی فکر نکند از او ترسیده‌ام می‌گویم او نمی‌تواند در مورد ما هر حرفی را بزند و من به موقع جوابش را می‌دهم. فعلا او با پول‌های باد آورده جولان بدهد و بداند جوجه را آخر پاییز می‌شمارند.