مذاکرات جدی سپاهانی ها با جباری

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: با منتفی شدن ماندن مجتبی جباری در استقلال مذاکرات ما با این بازیکن جدی‌ می‌شود، اما هیچ نظری روی جذب محمد نصرتی نداریم. به گزارش سایت رسمی باشگاه سپاهان، سرپرست رسول خوروش درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و این که شنیده می‌شود این باشگاه مذاکرات جدی را با مجتبی جباری داشته است، گفت: تاکنون مذاکرات ما جدی نبود، چرا که فکر می‌کردیم جباری در استقلال می‌ماند اما اگر حضور او در این تیم منتفی شده باشد، بی شک باشگاه به دنبال جذب جباری خواهد بود و مذاکرات جدی را با او آغاز می‌کند.

وی افزود: تاکنون هر چه مربوط به رایزنی‌فولاد مبارکه سپاهان با جباری مطرح شده، به هیچ وجه از سوی مدیرعامل یا نماینده رسمی باشگاه نبوده است. ما پیغام‌هایی را هم مبنی بر تمایل جباری برای حضور در فولاد مبارکه سپاهان دریافت می‌کردیم. به هر حال فولاد مبارکه سپاهان می‌تواند از وجود چنین بازیکن توانمندی استفاده کند.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود محرم نوید کیا در فولاد مبارکه سپاهان آیا کادر فنی به جذب جباری که هم پست این بازیکن است، تمایل دارد؟ گفت: درست است که این دو بازیکن در پست‌های مشابه هم بازی کرده و هر کدام توانایی‌های بالایی دارند، اما فولاد مبارکه سپاهان در فصل‌ آتی بازی‌های زیادی را پیش‌رو دارد ما هم باید در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، رقابت‌های فشرده‌ای را داشته باشیم. بنابراین داشتن کادری از بازیکنان حرفه‌ای و بعضا در هر پست چند بازیکن برای فولاد مبارکه سپاهان خوب است.