مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روزپنج‌شنبه برگزار شد که بر این اساس تیم فوتبال سپاهان ایران باید در این مرحله در دو بازی رفت و برگشت به مصاف الاهلی عربستان برود. بر این اساس تیم فوتبال سپاهان ایران که در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست استقلال، دیگر نماینده ایران شده و پا به این مرحله گذاشته است، برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر قاره کهن، باید در دو بازی رفت و برگشت از سد الاهلی عربستان بگذرد. سپاهان در مرحله گروهی نیز با الاهلی هم‌گروه بود. سپاهان دیدار رفت را در اصفهان برگزار می‌کند و در بازی برگشت در عربستان به مصاف حریف خود می‌رود.از نکات جالب توجه در این مرحله حضور سه تیم از عربستان در بین هشت تیم برتر آسیا است. این اتفاق در حالی رخ داده است که تیم ملی فوتبال عربستان نتوانست جواز حضور در آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی جام جهانی را کسب کند. همچنین حضور نداشتن حتی یک تیم از ژاپن، نکته جالب توجه دیگر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هشت تیم حضور دارند که به صورت دو به دو و در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند تا تکلیف چهار تیم صعودکننده به نیمه نهایی مشخص شود.

بر اساس قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است: لازم به ذکر است نام تیم‌های میزبان اول آمده است.

۱- الاتحاد عربستان - گوانگجوی چین

۲- سپاهان ایران - الاهلی عربستان

۳- آدلاید یونایتد - بنیادکار ازبکستان

۴-اولسان هیوندای کره جنوبی - الهلال عربستان