همه چیز بوی انتقام می‌دهد

همه چیز بوی انتقام می‌دهد. بازی عقب افتاده پرسپولیس - سپاهان در حالی برگزار می‌شود که انتقام در این مسابقه حرف اول را می‌زند. پرسپولیسی‌ها می‌خواهند در این بازی شکست فینال جام حذفی را به نحوی جبران کنند. آنها به رهبری دنیزلی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند تا این بار با دست پر از اصفهان برگردند. برد سپاهان در ورزشگاه فولادشهر برای قرمزها اهمیت زیادی دارد. آنها با این سه امتیاز می‌توانند موقتا به صدر جدول صعود کنند. از طرف دیگر با انتقامی که می‌گیرند خاطره تلخ بازی برگشت فینال جام حذفی را از ذهن هواداران پاک می‌کنند. البته پرسپولیسی‌ها در این بازی دو بازیکن اصلی خود را ندارند. کریم باقری به خاطر مصدومیت و فرشید کریمی به خاطر اخراج در بازی قبلی به همین دلیل ساها و حقیقی جانشین این بازیکنان می‌شوند.

حقیقی در بازی با سایپا عملکرد خوبی داشت. او توانست پنالتی دایی را بگیرد تا جانشین مناسبی برای فرشید کریمی در این بازی باشد. با این حال مصطفی دنیزلی درباره این بازی می‌گوید: «بازی سختی است. ما یک بار در فینال جام حذفی به سپاهان باختیم. اما این بار نمی‌خواهیم این اتفاق بیفتد. برنامه‌های زیادی برای بازی امروز داریم و امیدوارم با دست پر از اصفهان برگردیم.»

کاروان پرسپولیس با تاخیر وارد اصفهان شد. پیش از این قرار بود قرمزها دیروز صبح تهران را به مقصد اصفهان ترک کنند. اما سرمربی این تیم تصمیم گرفت که آخرین تمرین هم در ورزشگاه کارگران انجام شود. به همین خاطر کاروان پرسپولیس ساعت ۱۶ دیروز به اصفهان رفت.

در طرف دیگر زمین سپاهان شرایط خوبی ندارد. این تیم قبل از بازی با مشکلات زیادی رو‌به‌رو شده است و سه بازیکن خود را به خاطر مصدومیت از دست داده‌ است. جلال اکبری، حمید شفیعی و محرم نویدکیا سه بازیکن کلیدی سپاهان در این بازی حضور ندارند. با این حساب گلزن فینال جام حذفی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد تا کمی خیال قرمزها راحت‌تر شود. قبل از این اتفاقات هم بحث جنجالی عمادرضا که پرسپولیسی‌ها عقیده داشتند اثر انگشت او در برگه قرارداد جعلی است مطرح بود.

البته این قضیه پنج‌شنبه با حکم کمیته انضباطی به پایان رسید. با این حال پرسپولیسی‌ها دست بردار نیستند و این پرونده را به شورای استیناف فرستاده‌اند.

با اتفاقات روزهای گذشته می‌توان پیش‌بینی کرد که سپاهان وضعیت خوبی ندارد آنها با این شرایط نابسامان باید با پرسپولیس بازی کنند که برای انتقام آمده است. هر چند سپاهانی‌ها هم با این دید مقابل پرسپولیس حاضر می‌شوند. آنها اتفاقات فینال جام حذفی را از یاد نبرده‌اند و می‌خواهند برد فینال جام حذفی را یک بار دیگر تکرار کنند. حالا با این شرایط همه چیز بوی انتقام گرفته. هم برای پرسپولیس و هم برای سپاهان.