نیکبخت‌واحدی: باید استقلال را دو رقمی می‌کردیم

گروه ورزش- یکی از بهترین روزهای او بود. نیکبخت‌واحدی در بازی مقابل استقلال‌اهواز عملکرد خوبی داشت. شاید او با بازی مقابل استقلال‌اهواز آن روز تلخ در اصفهان را فراموش کرده باشد. نیکبخت می‌گوید که همه موفقیتش را مدیون دنیزلی است. او معتقد است که سرمربی پرسپولیس به بازیکنان روحیه داده که توانستند بعد از آن ناکامی در ورزشگاه آزادی بدرخشند. به هر حال این بازیکن چپ‌پا در هفته چهارم لیگ برتر توانست با هر دو پا برای قرمزها گلزنی کند. او حتی می‌گوید اگر دقت می‌کردند می‌توانستند استقلال‌اهواز را دو رقمی کنند!

به نظر می‌رسد بازی با سپاهان را فراموش کرده‌ای؟

نه، هیچ وقت آن روز را فراموش نمی‌کنم. فکر می‌کنم حذف پرسپولیس به خاطر اشتباه من بود. ولی همه چیز تمام شده. حالا به لیگ برتر فکر می‌کنم.

ولی همه چیز را مقابل استقلال‌اهواز جبران کردی؟

از این موضوع خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم هواداران من را بخشیده باشند. آنها در بازی با استقلال آنقدر تشویقم کردند که خجالت‌زده شدم. به هر حال امیدوارم آنها همه چیز را فراموش کرده باشند.

حالا با این گل‌هایی که زدی همه فکر می‌کنند تو مهاجم هستی؟

همیشه دوست داشتم در چند پست مختلف بازی کنم. در تیم‌های قبلی در پست پیستون چپ و دفاع چپ نیز بازی کرده بودم، اما تا به حال مهاجم نبودم. فکر می‌کنم در این پست خوب جواب دادم.

پس دوست داری در پست مهاجم بازی کنی؟

هرجا که سرمربی تیم صلاح بداند حاضرم برای پرسپولیس بازی کنم، هر چند گل زدن را دوست دارم و از آن لذت می‌برم.

بازی با استقلال‌اهواز را چطور دیدی؟

واقعا خوب بازی کردیم. استقلال هیچ حرفی برای گفتن نداشت و اگر کمی شانس داشتیم و دقت کرده بودیم، با یک نتیجه دو رقمی آنها را شکست داده بودیم.

از پست جدیدت راضی هستی؟

بله، ولی برای من فرق نمی‌کند که کجا بازی می‌کنم. مهم موفقیت تیمی است که در آن توپ می‌زنم.

دنیزلی چه تفاوتی با سایر مربیان دارد؟

همین که روحیه می‌دهد و بازیکن را از لحاظ روحی در بهترین شرایط قرار می‌دهد، برای همه کافی است. متاسفانه برخی از مربیان داخلی به محض باخت، آن را به گردن بازیکن می‌اندازند که فکر می‌کنم این مساله درست نیست و شاید یکی از شاخصه‌های مثبت دنیزلی همین مساله باشد.

پیروزی پرگل مقابل استقلال‌اهواز باعث شده خیلی‌ها پرسپولیس را قهرمان لیگ بدانند.

تمام تلاش ما فقط برای رسیدن به قهرمانی است اما فعلا بازی‌های زیادی را پیش‌رو داریم. بعد از قهرمانی با استقلال دوست دارم آن را با پیراهن پرسپولیس نیز تکرار کنم.

و اما، نیکبخت و تیم ملی؟

مطمئنا حالا به عنوان یک بازیکن باتجربه باید تلاش بیشتری در تیم ملی انجام دهم چون دیدگاه‌ها نسبت به من عوض شده و همگان از من توقعات بیشتری دارند. پس از شروعی نو در پرسپولیس می‌خواهم همین مساله را در تیم ملی نیز داشته باشم.