عنایتی: امارات فوتبال اصولی ندارد

فوتبال ایران - رضا عنایتی شروع خوبی در لیگ امارات داشت. او در اولین بازی الامارات هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا الوحده در عین ناباوری شکست را قبول کند. عنایتی درباره بازی با الوحده می‌گوید: «هیچ‌کس روی تیم ما حساب باز نمی‌کرد چراکه الامارات فصل گذشته برای فرار از سقوط می‌جنگید. الوحده همراه با العین جزو قوی‌ترین تیم‌های امارات محسوب می‌شوند ولی تیم ما در این بازی بسیار خوب بازی کرد و حریف خود را شکست داد. در این بازی چند موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و اگر دقت می‌کردیم، شکست سنگین‌تری در انتظار الوحده بود.» عنایتی ادامه می‌‌دهد: «خوشحالم که در اولین بازی، دو گل به ثمر رساندم و حالا به آقای گلی هم فکر می‌کنم. البته آقای گل شدن در امارات سخت‌تر از آقای گل شدن در ایران است و باید تلاش زیادی کنم تا به این عنوان برسم. البته نباید از مهاجمان آماده‌ای چون سامره، خطیبی، برهانی و کاظمیان غافل باشیم چون آنها هم مدعی هستند.»

عنایتی درباره لیگ امارات می‌گوید: «قبل از آمدن به امارات فکر می‌کردم که بازی کردن در لیگ این کشور آسان باشد ولی به هیچ عنوان این‌طور نیست. گرمای زیاد، یکی از مشکلات اصلی در امارات است،‌ ضمن اینکه در لیگ این کشور فوتبال اصولی نمی‌بینم و اکثر بازیکنان بدون اینکه با عقل‌شان بازی کنند، بیشتر به صورت فیزیکی بازی می‌کنند.» البته سطح لیگ امارات بالاتر از لیگ ایران است و طی چند سال اخیر تیم‌های اماراتی در میان برترین‌های آسیا قرار گرفته‌اند.»

عنایتی در پایان حرف‌هایش می‌گوید: «تا آنجا که بتوانم بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنم و خیلی خوشحالم که این تیم با سه پیروزی لیگ را شروع کرده است. خوشبختانه مهاجمان استقلال هم به خوبی گل می‌‍زنند و جای من در این تیم خالی نیست.»