یک بار در زندگی‌ام عجله کردم!

گروه ورزش - می‌گوید یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات زندگی‌اش را انجام داده است. البته جواد کاظمیان هیچ وقت فکرش را نمی‌کرد که ممکن است آری‌هان به همین زودی‌ها از پرسپولیس جدا شود، اگر نه امکان نداشت با الشعب قرارداد ببندد. کاظمیان پشیمان است و به قول خودش وقتی یاد مبلغ قراردادش که با یک بازیکن بومی اماراتی برابر است می‌افتد، فقط حرص می‌خورد! مثل اینکه مسوولان پرسپولیس و الشعب به توافق نرسیدند؟

همین طور است. آنها به هیچ وجه حاضر نیستند رضایت‌نامه‌ام را بدهند. به قول معروف دو دستی چسبیده‌اند و ول نمی‌کنند. هیچ امیدی نیست باید برای آنها بازی کنم.

مذاکرات حشمت مهاجرانی هم که نتیجه نداد؟

حشمت خان چند سال مربی تیم‌های ملی امارات بوده، او رابطه خوبی با مدیر باشگاه الشعب دارد، اما تلاش‌های ایشان هم نتیجه نداد. رییس باشگاه گفته با تمام احترامی که برای حشمت‌خان قائل است نمی‌تواند با این انتقال موافقت کند.

آنها از خریدی که کرده‌اند خیلی راضی هستند. چون حتی با ۲۰۰هزار دلار غرامت هم حاضر نشدند رضایت‌نامه‌ات را بدهند؟

نمی‌دانم. دیگر مخم کار نمی‌کند. الان که فکر می‌کنم چرا با این مبلغ با الشعب قرارداد امضا کردم فقط حرص می‌خورم. پولی که من گرفتم به اندازه پولی است که یک بازیکن بومی امارات می‌گیرد. ایرانی‌ها در امارات با کمتر از ۷۰۰هزار دلار بازی نمی‌کنند.

پشیمانی؟

فکر می‌کنم بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌ام را انجام دادم. اصلا فکر نمی‌کردم که ممکن است اتفاقی بیافتد و آری‌هان از پرسپولیس برود. شاید اگر او مربی پرسپولیس نبود هیچ وقت این تصمیم را نمی‌گرفتم.

با این شرایط دیگر هیچ راهی برای فسخ قرارداد وجود ندارد؟

فکر نمی‌کنم. دیروز که به امارات رفتم و خانه و ماشینم را تحویل گرفتم تا پایان قراردادم بعید است بتوانم به ایران بیایم. اما به نظرم یک بار در زندگی‌ام عجله کردم.

به نظر می‌رسد در این میان بعضی از واسطه‌ها شرایط ملاقات پرسپولیسی‌ها با مسوولان الشعب را فراهم نمی‌کردند؟

می‌دانم منظورتان چه کسی است. اما دوست ندارم در این مورد حرف بزنم. اتفاقی است که افتاده و دیگر بازیکن الشعب هستم.

تا کی در ایران هستی؟

امروز از امارات آمدم تا در تمرینات تیم‌ملی شرکت کنم. اگر مشکل خاصی پیش نیاید با تیم ملی به کره می‌روم. قرار است از همانجا هم راهی سوریه شویم. بازگشتم به ایران اصلا زمان مشخصی ندارد. چون احتمالا از سوریه مستقیم به امارات می‌روم تا در تمرینات الشعب شرکت کنم.

به نظرت با تساوی که در تهران مقابل سوریه گرفتیم می‌توانیم از گروهمان صعود کنیم. بعد از این بازی انتقادات زیادی از تیم ملی شد؟

پیش‌بینی کردن سخت است. اما با یک بازی نمی‌شود در این مورد حرف زد. به نظرم گلی که از سوریه خوردیم کاملا اتفاقی بود. البته ما زیاد هم هماهنگ نبودیم، اما مطمئن باشید در بازی‌های آینده بیشترین امتیازات را می‌گیریم.

بازی با کره‌جنوبی به مراتب سنگین‌تر از بازی با سوریه است. آنها یکی از قدرت‌های آسیا هستند؟

ولی ما هم مدعی هستیم. باور کنید آنها هم از تیم ایران می‌ترسند. هدفمان شکست دادن کره است. یعنی برای صعود چاره‌ای نداریم و باید با گرفتن امتیاز از سئول خارج شویم. اگر بتوانیم سوریه را هم در دمشق شکست بدهیم دیگر مشکلی نداریم. به هر حال فعلا فقط باید تلاش کنیم.