گروه ورزش- الان که تیم‌ملی مقابل سوریه متوقف شده بهترین وقت است که برانکو از مدیران فعلی فوتبال ایران انتقاد کند. اما او با همان خونسردی همیشگی‌اش حرف می‌زند. دیگر هیچ‌کس را به عنوان مقصر معرفی نمی‌کند و فقط طوری حرف می‌زند که می‌خواهد بگوید در زمان خودش، ایران هیچ‌وقت چنین نتایجی نگرفته. برانکو با سایت فوتبال ایران مصاحبه‌ای انجام داده که آن را می‌خوانید. بازی ایران و سوریه را دیده‌اید؟

من به لندن آمده‌ام و کارهای شخصی زیادی داشتم که نتوانستم بازی را تماشا کنم، اما خبر تساوی ایران و سوریه را شنیده‌ام.

فکر می‌کنید نتیجه خوبی به دست آوردیم؟

به هر حال این نتیجه خوبی نیست، اما باید شرایط را دید و با دقت در این مورد صحبت کرد. من پیش از این تجربه رویارویی با سوریه را داشتم و البته ما سوریه را با قدرت شکست داده بودیم، اما فوتبال شما شرایط تازه‌ای را تجربه می‌کند.

می‌دانید که حدود ۷۰‌درصد از ترکیب تیم در مقایسه با زمان شما تغییر کرده بود؟

بازی را که ندیدم و از ترکیب هم خبر ندارم، اما به هر حال این انتخاب مربی شما است و حتما فکر می‌کند بهترین‌ها را دعوت کرده همان‌طور که طبیعتا شما فکر می‌کنید بهترین مربی را انتخاب کرده‌اید. این مربی انتخاب شما است و باید به تصمیمات او هم احترام بگذارید.

با این شرایط مقابل کره‌جنوبی چه نتیجه‌ای می‌گیریم؟

من ‌همراه تیم‌ملی ایران مقابل کره‌جنوبی هم پیروز شدم. حالا فکر می‌کنم احتمالا شما هم باید بتوانید این تیم را ببرید. آن روز من فکر می‌کردم با بهترین بازیکنان ایران مقابل کره به پیروزی رسیده‌ام و حالا هم حتما قلعه‌نویی فکر می‌کند که بهترین‌ها را انتخاب کرده، پس دلیلی ندارد که به نتیجه دیگری فکر کنید. باید در اندیشه صعود باشید. حتما کره را شکست می‌دهید!