ایرانیوز- ستاد مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال‌، با تکمیل پرونده مربوط به لژیونرهای فوتبال‌، نتیجه نهایی آن را در اختیار مسوولان فدراسیون گذاشت و بر همین اساس تصمیم بر آن شد تا دبیر فدراسیون فوتبال‌، نظر خود را در خصوص پرونده اعلام کند. اما دبیر فدراسیون فوتبال‌، اعلام محکومیت این ۳ بازیکن را در شرایط فعلی به صلاح فوتبال ایران نمی‌داند. مصطفوی با اشاره به این موضوع که ملی‌پوشان برای آزمایش ندادن‌، دلایل موجهی داشته‌اند‌، یاد آور می‌شود که این ۳ بازیکن در هنگام درخواست تست دوپینگ‌، به خوبی توجیه نشده‌اند و به همین دلیل از آزمایش دادن خودداری کردند ! داریوش مصطفوی، دبیر فدراسیون فوتبال می‌گوید: «برای ۳ لژیونری که پیش از جام‌جهانی در تست دوپینگ حاضر نشدند، هیچ گونه محرومیتی در نظر گرفته نشده چرا که آنها برای انجام این تست، توجیه نشده بودند و در نتیجه در آزمایش مربوط به دوپینگ شرکت نکردند. در طول مسابقات جام جهانی و پس از آن نیز بچه‌ها در تست دوپینگ حاضر شده و آزمایش آنها منفی بوده است. برای نمونه علی کریمی‌۲ مرتبه طی این رقابت‌ها تست داد و هر ۲ بار نتیجه آن منفی بود.»

دبیر فدراسیون فوتبال ادامه می‌دهد: «اطلاعیه مرتبط با این مساله به‌زودی صادر و در اختیار تمام رسانه‌ها قرار خواهد گرفت تا دیگر شک و شبهه‌ای در خصوص ۳ لژیونر باقی نماند.»

مصطفوی درباره غیبت کریمی‌و‌هاشمیان در بازی تیم‌ملی مقابل سوریه، می‌گوید: با توجه به مصدومیت علی کریمی ‌و همچنین خستگی وحید هاشمیان، با نظر سایر مسوولان به آنها مرخصی داده و در بازی با سوریه این دو بازیکن را نداریم.»

او با اشاره به تغییر نام همیشگی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران‌، می‌گوید: «طبق بخشنامه سازمان تربیت بدنی از این پس، کلیه تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی که در لیگ فوتبال ایران فعالیت می‌کنند موظفند به احترام خلیج‌فارس در مکاتبات خود لیگ ایران را با نام همیشگی جام خلیج‌فارس مورد استفاده قرار دهند.» براساس این دستورالعمل، از این پس در تمامی‌ ادوار لیگ فوتبال ایران، نام خلیج فارس اضافه شده و همه باید این مساله را مورد توجه قرار داده و رعایت کنند.»

مصطفوی درباره احتمال حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نیز می‌گوید: «با توجه به شرایط موجود‌، احساس نیاز جامعه فوتبال و همچنین ادای دین به این جامعه‌، به این نتیجه رسیده‌ام که در انتخابات فدراسیون فوتبال حاضر باشم. به همین دلیل پس از اعلام مهلت ثبت نام‌، برای حضور در رقابت انتخابی ریاست فدراسیون ثبت‌نام می‌کنم.»