ایپنا- تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران با کسب ۱۸ مدال رنگارنگ با اقتدار بر سکوی نخست قهرمانی آسیا ایستادند. در آخرین روز مسابقات ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان آسیا، علیرضا حیدری اصل، فرنگی کار ایران در وزن ۶۹کیلوگرم پس از قبول شکست از حریف کره‌جنوبی خود در دیدار فینال صاحب مدال نقره شد. روح‌ا... حسین‌زاده، دیگر ملی‌پوش فرنگی کشورمان در وزن ۷۶کیلوگرم، با وجود شایستگی در دیدار فینال مقابل حریف قزاقستانی خود مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در همین رشته و در وزن ۸۵کیلوگرم، مهدی کریمی دیگر ملی‌پوش کشورمان توانست با شکست کشتی‌گیر کره‌جنوبی در دیدار فینال به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده در دیدار فینال پس از شکست حریف قرقیزستانی خود دیگر ملی‌پوش ایرانی بود که صاحب گردن‌آویز طلا شد.

در رشته کشتی آزاد نیز که رقابت‌های آن روز گذشته در سه وزن انجام گرفت منوچهر تورانداز نماینده کشورمان در وزن ۷۶کیلوگرم به دیدار فینال راه پیدا کرد و در یک کشتی زیبا مقابل کشتی‌گیر هندوستانی صاحب گردن‌آویز طلا شده و عرفان امیری در وزن ۸۵کیلوگرم نیز توانست با شکست حریف هندوستانی خود در دیدار فینال به مدال طلا دست پیدا کند. در وزن ۱۰۰کیلوگرم محسن یزدیان، دیگر آزادکار کشورمان با شکست حریف هندوستانی خود در دیدار فینال به مدال طلا دست پیدا کرد.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با ۵مدال طلا، ۲نقره و ۳برنز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های قرقیزستان و قزاقستان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در رشته کشتی آزاد نیز تیم‌ملی نوجوانان ایران با ۵مدال طلا، یک نقره و دو برنز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های قزاقستان و ازبکستان به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.