ایپنا- در دومین روز از رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان آسیا، ملی‌پوشان ایران ۴ مدال طلا و ۲ مدال برنز گرفتند. در پایان دومین روز از ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان آسیا، عقیل داوودی، فرنگی کار کشورمان در وزن ۵۴‌کیلوگرم توانست پس از شکست حریف قرقیزستانی خود در فینال مدال طلا را کسب کند. ابوذر نورزاد، دیگر ملی‌پوش فرنگی ایران در وزن ۵۸‌کیلوگرم، نتوانست به دیدار فینال راه یابد، اما در مرحله رده‌بندی موفق شد با شکست حریف هندی خود مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

در همین رشته و در وزن ۶۳ کیلوگرم، سعید عبدلی، دیگر ملی‌پوش ایرانی، توانست با شکست کشتی‌گیر قرقیزستانی در دیدار فینال به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کند.

در کشتی آزاد نیز که رقابت‌های آن دیروز در چهار وزن دوم انجام شد، حسام مقدم، نماینده کشورمان در وزن ۵۴کیلوگرم ‌به عنوان هشتمی رضایت داد، اما مصطفی حسین‌خانی در وزن ۵۸‌کیلوگرم توانست با شکست حریف ازبکستانی خود در دیدار فینال به مدال طلا دست پیدا کند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم سعید صالحی، دیگر آزادکار کشورمان با شکست حریف ازبکستانی خود در مرحله رده‌بندی به مدال برنز رسید و در وزن ۶۹‌کیلوگرم، سعید توکل، آخرین کشتی‌گیر طلایی تیم‌ملی ایران بود که با شکست حریف هندی خود در دیدار فینال، سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.