دنیزلی: شاید سه‌شنبه به تهران بیایم

ایرانیوز- با برکناری آری‌هان از مربیگری تیم فوتبال پرسپولیس، این روزها شایعات زیادی در خصوص حضور چند مربی طراز اول جهان در این تیم به گوش می رسد. البته در این میان نام مصطفی دنیزلی، سرمربی سابق تیم‌های پاس و تیم ملی ترکیه بیشتر در رسانه‌ها اعلام شده. حتی جدی بودن این خبر تا جایی پیش رفت که برخی روزنامه‌ها از توافق نهایی این مربی ترک با مدیر عامل پرسپولیس برای عقد قراردادی دو ساله خبر داده بودند. سرمربی سابق تیم‌های ملی ترکیه و باشگاه پاس تهران، با تایید خبر مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس تهران می‌گوید: «هنوز برای حضور دوباره در فوتبال ایران تردید دارم.»

مصطفی دنیزلی ادامه می‌دهد: «باشگاه پرسپولیس پیشنهاد رسمی خود را برای هدایت تیم بزرگسالان به من داده است اما هنوز جواب مثبت نداده ام. فکر می‌کنم برای حضور دوباره‌ام در لیگ برتر ایران، نیاز به تفکر بیشتری دارم.»

دنیزلی درباره مذاکراتی که با پرسپولیس انجام داده می‌گوید: « در مذاکرات اولیه‌ام با نمایندگان باشگاه پرسپولیس، صحبتی درباره مدت قرارداد، شرایط کاری و مبلغ قرارداد نشده است و تمام بحث‌هایی که این روزها درباره این قرارداد انتشار یافته است، شایعاتی است که رسانه‌های ایرانی ساخته‌اند. در حال حاضر مشغول رفع و رجوع فعالیت‌های شخصی و همچنین برنامه‌های گذشته‌ام هستم و شاید به هیچ عنوان آمادگی جسمی و روحی برای حضوری دوباره در لیگ فوتبالی با هیجان فوتبال ایرانی را نداشته باشم. اما در صورتی که تمام مراحل توافق با این تیم ایرانی به صورت کامل انجام شود، شاید برای فعالیت به تهران سفر کنم.»

شاید سفر دنیزلی به تهران همین روزها باشد: «در صورتی که مذاکرات اولیه با موفقیت انجام شود، احتمال دارد که صبح روز سه‌شنبه به تهران سفر کرده و نشستی را با مقامات پرسپولیس برگزار کنم. در این نشست، کلیه شرایط و انتظارات خود را مطرح می‌کنم تا در صورت توافق نهایی، عملی شود.»

این مربی سرشناس ترکیه همچنین با رد توافقات کلی با باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «تا زمان حضورم در تهران هیچ مذاکره مستقیمی با مسوولان باشگاه انجام نمی‌دهم. در حال حاضر و با توجه به مشغله‌های فراوان شخصی علاقه‌ای به برگزاری جلسه با نمایندگان باشگاه در ترکیه ندارم! زمانی که در تهران حضور پیدا کردم، کلیه شرایط و برنامه‌های کاری خود را به صورت رسمی و شفاف اعلام می‌کنم.»