خوشحالی معدنچی از رفتن آری‌هان

فوتبال ایران - مهرزاد معدنچی با اشاره به جدایی آری‌هان از پرسپولیس، گفت: «همه‌ می‌دانند که او یک مربی بزرگ بود و من از جدایی این مربی ناراحتم. البته با رفتن آری‌هان خوشحال هم شدم چون پرسپولیس دیگر از حاشیه‌ها ضربه نمی‌خورد.» هافبک ملی پوش پرسپولیس ادامه می‌دهد: «آری‌هان شرایط پرسپولیس را دگرگون کرد و تیم ما‌ می‌توانست آینده درخشانی با او داشته باشد ولی این مربی شخصی را به عنوان مترجم و مشاور انتخاب کرد که باعث ایجاد تمامی حاشیه‌ها در پرسپولیس بود. این شخص باعث جدایی کاظمیان از پرسپولیس شد و اگر او نبود، این اتفاقات نمی‌افتادند.»

معدنچی تاکید کرد: «از آری‌هان چیزهای زیادی آموختم و دوست داشتم که او در پرسپولیس بماند ولی با بودن مشاور و مترجم این مربی، تیم ما دچار حاشیه‌ می‌شد و این موضوع در آینده به پرسپولیس ضربه‌ می‌زد. با این شرایط خوشحالم که تیم ما در آینده با مسائل حاشیه‌ای روبه‌‌رو نخواهد شد.»

وی در مورد حضور احتمالی مصطفی دنیزلی در پرسپولیس گفت: «برای بازیکنان فرقی نمی‌کند که چه شخصی روی نیمکت‌ می‌نشیند. ما برای موفقیت پرسپولیس باید نهایت سعی و تلاش خود را به خرج دهیم. البته دنیزلی با شرایط فوتبال ایران آشنا است و حضورش برای پرسپولیس مفید است.»

معدنچی در ادامه با تکذیب خبر رفتنش به استقلال گفت: «من فقط گفتم که استقلال یک تیم بزرگ است و برای آنها آرزوی موفقیت‌ می‌کنم ولی آن خبرنگار شیطنت کرد و موضوع را طور دیگری جلوه داد. در ایران فقط در پرسپولیس بازی‌ می‌کنم و اگر این تیم مرا نخواهد، به فجر سپاسی می‌روم.»

او با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه بازی با سوریه، گفت: «تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و امیدوارم با اضافه شدن لژیونرها با ترکیب کامل و قدرتمند مقابل سوریه قرار بگیریم. ما به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم و باید حریف خود را شکست دهیم.» معدنچی در مورد فحاشی عده‌ای از تماشاگران به نیکبخت گفت: «با توجه به حضور این بازیکن در پرسپولیس، تماشاگران استقلال از این موضوع ناراحت هستند ولی به نظر من طرفین باید در این زمینه با هم سازش کنند.»

وی در مورد حضور پرشمار بازیکنان استقلال در ترکیب تیم ملی نیز گفت: «فکر نمی‌کنم قلعه‌نویی در این موضوع هدف خاصی را دنبال کند، چون در ترکیب تیم ملی بازیکنان آماده حضور دارند. البته با آمدن لژیونرها در ترکیب تیم ملی تغییراتی ایجاد خواهد شد.»