جباری امروز در تمرین استقلال

گروه ورزش - با پادرمیانی امیر قلعه‌نویی و مسوولان باشگاه استقلال بالاخره مجتبی جباری راضی شد به پرسپولیس نرود. جباری که برای ثبت قرارداد با پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه مذاکراتی انجام داده بود، سرانجام پذیرفت که به تیم رقیب نرود. او می‌توانست چهارمین بازیکنی باشد که در این فصل نقل ‌و ‌انتقالات از یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس به تیم رقیب می‌رود. پیش از او علی انصاریان و علی علیزاده از پرسپولیس به استقلال رفته بودند و نیکبخت هم از استقلال با پرسپولیس به توافق رسیده بود. البته دلایل جباری برای این مذاکره با پرسپولیس با دلایلی که نیکبخت داشت فرق می‌کند. نیکبخت نمی‌خواست در استقلال بماند اما جباری دوست داشت در این تیم بازی کند که به خاطر بی‌توجهی‌های مسوولان استقلال یک‌دفعه سر از پرسپولیس درآورد.

جباری دوشنبه بعد از ظهر بعد از گفت‌و‌گو با مسوولان استقلال قبول کرد که فصل بعد هم در این تیم بازی کند. برای اینکه جباری در استقلال بماند حتی امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی هم با او تماس گرفته بود. گفته می‌شود سرمربی تیم ملی از جباری خواسته با ماندن در استقلال، حاشیه‌ها را کمتر کند. همچنین امیدوار رضایی، عضو هیات‌مدیره استقلال نیز با مجتبی جباری جلسه داشته و در این جلسه از او خواسته از تصمیمش مبنی‌بر جدایی از استقلال منصرف شود.

رضایی در این جلسه از جباری خواسته است تا پایان لیگ قهرمانان آسیا در استقلال بماند اما جباری به او گفته است فقط حاضر است تا پایان فصل ۸۶-۸۵ در این تیم بازی کند. بعد از این مذاکرات بحث مالی مطرح شد که دو طرف با هم به توافق ۱۰۰میلیون تومان رسیدند. اما زمانی که جباری به باشگاه استقلال می‌رود، مدیرعامل آبی‌ها به او پیشنهاد ۵۰میلیون تومانی می‌دهد و می‌گوید نمی‌توانند به او ۱۰۰میلیون بدهند. جباری در این رابطه می‌گوید: «اول با استقلال به توافق ۱۰۰میلیون تومانی رسیدیم، بعد که رفتم باشگاه گفتند ۵۰میلیون می‌دهند. من این شرایط را قبول نمی‌کنم. اگر تا یکی دو روز آینده با استقلال به توافق مالی نرسم، دیگر تحت هیچ شرایطی به این تیم برنمی‌گردم.»

اما با وجود نارضایتی جباری از برخورد مدیران استقلال، دیروز جواد قراب، سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد جباری از چهارشنبه (امروز) در تمرینات باشگاه شرکت می‌کند. قراب می‌گوید: «بر اساس صحبت‌هایی که با جباری داشتیم قرار است او از چهارشنبه در تمرین استقلال شرکت کند. البته قرار نیست او تمرین کند. جباری فقط با لباس شخصی به تمرین می‌آید تا نشان دهد با استقلال به توافق رسیده و می‌خواهد شایعات تمام شود.»