گروه ورزش- باشگاه پرسپولیس شکایتش از جواد کاظمیان را از دادسرای ونک پس گرفت. این باشگاه چند روز قبل به خاطر مصاحبه‌هایی که جواد کاظمیان انجام داده بود از این بازیکن شکایت کرد که در نهایت با مخالفت انصاری‌فر، این شکایت پس گرفته شد. به گفته یکی از نزدیکان پرسپولیس، انصاری‌فرد، مدیر عامل این باشگاه از معاون اقتصادی خود خواسته این موضوع را هر چه زودتر تمام کند و او هم با پس‌گرفتن شکایت خود، خواسته انصاری‌فرد را انجام داده است. البته دیروز نماینده حقوقی پرسپولیس که پیگیر شکایت از کاظمیان است به ایسنا گفته بود جلسه دادگاه با حضور کاظمیان برگزار شده. سعیدی در این مصاحبه گفته: «صبح دوشنبه جلسه رسیدگی در دادسرای شعبه ونک با حضور کاظمیان برگزار و مقرر شد طرفین در جلسه‌ای اختلافات موجود را حل کنند». این در حالی است که کاظمیان حضور خود در دادسرای ونک را تکذیب می‌کند و می‌گوید: «من اصلا از قضیه شکایت باشگاه پرسپولیس خبر ندارم.

در چند روز گذشته هم هیچ مصاحبه‌ای نکردم ولی از قول من درباره شکایت پرسپولیس مطالبی چاپ شده.

دوشنبه هم در دادسرای ونک نبودم. اصلا احضاریه‌ای به دست من نرسیده که بخواهم به دادسرا بروم.» شکایت پرسپولیس از کاظمیان به خاطر مصاحبه‌هایی است که این بازیکن انجام داده است.

چند روز قبل از قول کاظمیان حرف‌هایی چاپ شده بود که در آنها این بازیکن ادعا کرده بود پرسپولیس به او چک قلابی داده است. اما کاظمیان می‌گوید، هیچ وقت این حرف را نزده و فقط این را گفته که حساب باشگاه خالی بوده است. اتفاقا معاون حقوقی پرسپولیس به همین نکته اشاره می‌کند و می‌گوید: «بعد از بحث و بررسی و ارائه مستندات موجود، کاظمیان حاضر نشد این موضوع را تکذیب کند. قرار است در نشستی با حضور مسوولان پرسپولیس و خود کاظمیان، این سوء‌تفاهم حل شود».

البته سعیدی، معاون حقوقی پرسپولیس تنها کسی است که برگزاری جلسه دادگاه را تایید می‌کند و غیر از او هیچ کدام از پرسپولیسی‌ها درباره این مساله حرف نمی‌زنند.