باید مراقب باشیم

سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه تیمش نباید ازبکستان را دست کم بگیرد، گفت: ازبکستان خیلی پیشرفت کرده است و ۱۸ بازی خیلی خوب در جام‌جهانی انجام داده‌اند. آنها با ایران، ونزوئلا، آرژانتین و پرتغال بازی کردند و در تورنمنت تایلند حضور یافتند. ازبکستان حتی در اسپانیا اردو زده بود. نمی‌خواهم این تیم را کوچک یا بزرگ کنم ولی باید مراقب باشیم.

ناظم‌الشریعه افزود: ازبکستان یک تیم تاکتیک‌پذیر است. آنها همچنین روی ضربات ایستگاهی خوب کار می‌کنند و حتی از این طریق گل‌های خوبی به ثمر رسانده‌اند.

او در ادامه درباره گل «چیپ» اصغر حسن‌زاده ملی‌پوش ایران به آرژانتین که بازتاب گسترده‌ای در ایران و جهان داشت گفت: اصغر یک بازیکن بین‌المللی است. کسانی که می‌گفتند سن بازیکنان تیم ملی بالا رفته است این گل را هم ببینند. این بازیکن تجربه چهار دوره حضور در جام جهانی را دارد و نشان داد که چقدر حرفه‌ای و بین‌المللی است. سرمربی تیم ملی فوتسال ایران همچنین درباره مردود شدن یکی از گل‌های ایران به آرژانتین تاکید کرد: این گل با قوانین جدید فیفا مردود شد. علیرضا رفیعی‌پور هنگام ضربه در دیوار دفاعی تیم آرژانتین بود و این خودش خطا است. به هر حال برای این ضربه برنامه داشتیم و بچه‌ها هم به خوبی آن را اجرا کردند. بازی تیم ایران مقابل ازبکستان فردا جمعه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.