شایعه یا واقعیت

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت استعفایی از مدیرعامل باشگاه به دست ما نرسیده است.

مجید صدری درباره مباحث مطرح شده درباره استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و سمیعی هم همچنان مشغول فعالیت است و ان‌شاءالله تیم هم با شرایط خوبی به تاجیکستان می‌ر‌ود و با برد بازمی‌گردد. او درباره آخرین وضعیت انتخاب کارگزار باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: مشغول انجام دادن کارهای مزایده هستیم و این کار را جلو ‌می‌بریم. ان‌شاءالله به زودی به نتایج خوبی هم می‌رسیم.  صدری درباره اینکه باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان جدید خود سقف قرارداد در نظر گرفته است، گفت: هرچه دولت و دستگاه‌های دولتی به ما گفتند انجام می‌دهیم.

دیروز حمید سجادی وزیر ورزش گفت صحبت‌شان را در حد همین مباحث شنیده‌ام تا ببینیم چقدر جدی است، اما هنوز نشستی با هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال نداشته‌ام و در اولین فرصت به عنوان یک یار کمکی مورد مشورت قرار خواهم گرفت و نظرات خود را منتقل می‌کنم.

 در همین رابطه ابراهیم شکوری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مباحث مطرح شده درباره استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: اکنون مشغول گذراندن دوره آموزشی خدمت مقدس سربازی هستم و باید تا پایان این ماه این دوره را در پادگان بگذرانم اما امیدوارم سمیعی همچنان به کارش در پرسپولیس ادامه بدهد. در طول دوران همکاری‌ام با وی در پرسپولیس شاهد بودم زحمات زیادی برای این باشگاه کشید اما اگر قرار به جدایی سمیعی از پرسپولیس باشد، من هم از این باشگاه جدا می‌شوم.

شکوری گفت: در مدت حضورم در باشگاه پرسپولیس نزدیک‌ترین نفر به مدیرعامل پرسپولیس بودم و با وجود تمام مشکلات باشگاه پرسپولیس مانند کمبود منابع مالی و کار سخت جمع کردن پرونده‌های بین‌المللی و داخلی سمیعی توانست سرپا باشگاه را نگه داشته و در نهایت تیم در زمان مدیریت وی تاکنون توانسته قهرمان سوپرجام شود و پنجمین قهرمانی لیگ برتر را هم به دست بیاورد. سمیعی با تمام توان خود به دنبال حل مشکلات پرسپولیس بوده و سعی کرده است برخی مسائلی را که ربطی به وی نداشت اما برای باشگاه به ارث رسیده بود هم حل کند.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: اکنون اطلاع دقیقی از بحث استعفای سمیعی ندارم اما اگر قرار باشد وی از تیم برود، من هم از پرسپولیس خواهم رفت. از وقتی با سمیعی به این باشگاه آمدم، دیدم ساختار معیوبی را تحویل گرفت اما اکنون همه چیز سر جای خودش است. باور کنید از لحاظ مالی باشگاه پرسپولیس هیچ سودی برای مدیران آن ندارد اما فقط به خاطر عشق به تیم و هواداران زحمت می‌کشند. بازهم تاکید می‌کنم امیدوارم سمیعی همچنان به کارش ادامه بدهد.