برخی مدیران و دلال‌ها با فشار به فدراسیون فوتبال و با مطرح کردن نام کالدرون و استراماچونی به‌جای اسکوچیچ، به‌دنبال تحمیل یک هزینه دیگر روی دست فوتبال ایران هستند. فدراسیون فوتبال اما دیروز تمام شایعات را تکذیب و از اسکوچیچ حمایت کرد.

  در چند روز اخیر خبرهای ضدونقیضی در مورد درخواست ایران برای میزبانی مسابقات جام‌ملت‌های فوتبال آسیا درسال ۲۰۲۷ منتشر شده است. ابتدا این خبر تایید و سپس تکذیب شد. دیروز اما برخی رسانه‌های داخلی و خارجی تاکید کردند کشورهای عربستان، قطر، اردن، عراق، ازبکستان و هند رقیب ایران هستند.

  خبرگزاری فارس دیروز اعلام کرد موسوی، عضو سابق هیات‌مدیره استقلال، در ازای کمک مالی به این باشگاه، قراردادی با مدیرعامل وقت امضا کرده که به ازای هر روز دیرکرد پرداخت این پول، باشگاه باید ۵۰ میلیون تومان پرداخت کند! 

  در شرایطی که مدیران پرسپولیس خبر از درخواست برای فسخ قرارداد با کارگزار بورس خود را می‌دهند، وزارت ورزش مخالفت اولیه خود را با این فسخ اعلام کرده است.

  رئیس کمیته پزشکی فیفا پیشنهاد داد به بازیکنانی که در میدان فوتبال تف می‌کنند یک کارت زرد داده شود تا این عادت نامناسب ترک شود.

  تست کرونای پائولو دیبالا بازیکن تیم یوونتوس برای چهارمین بار مثبت شد.

  وزیر ورزش ایتالیا به باشگاه‌های فوتبال این کشور درخصوص فشار آوردن به دولت برای صدور مجوز از سر گرفتن تمرینات و مسابقات هشدار داد که یا احتیاط می‌کنید یا فصل را نیمه‌تمام می‌گذاریم.

  نامزد جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی کشته شده توسط حکومت این کشور، از لیگ برتر فوتبال انگلیس خواست مانع از انتقال مالکیت باشگاه نیوکاسل به این حکومت شود.

  فیفا تاکید کرد که هنوز شرایط برای شروع مسابقات فوتبال درجهان با توجه به ادامه بیماری کرونا آماده نیست.