درحالی به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم که باشگاه‌های ورزشی و خصوصا فوتبال بدترین شرایط مالی خود را تجربه می‌کنند. درآمد‌ها کم شده و هزینه‌ها افزایش پیدا کرده و بدهی‌ها چند برابر شده است.این درحالی است که واگذاری پرسپولیس و استقلال که بارها وعده داده شده با این شرایط بسیار سخت و مبهم‌تر از قبل خواهد بود.وضعیت مدیریتی این دو باشگاه نیز درسال ۹۸ بسیار آشفته بود.

 هیات‌مدیره‌ پرسپولیس مصوب کرد که این باشگاه از برانکو سرمربی سابق کروات خود به خاطر فسخ یک‌طرفه قرارداد به فیفا شکایت کند.این درحالی است که برانکو مدتی پیش برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرده بود.

 یک روزنامه عربستانی مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را درماه آگوست(مرداد) و به‌صورت تک بازی برگزار کند.

 عزیزالله محمدی نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال معتقد است قوانین حاکم از جمله قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و حضور بازیکنان دارای بیش از ۱۰۰ بازی ملی درمجمع باید در اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال گنجانده شود.

 جدیدترین بحث درصفحه توییتر لیگ قهرمانان آسیا مربوط به پنالتی‌گیرترین دروازه‌بان درآسیا است که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس به‌عنوان یکی از گزینه‌ها معرفی شده است.

 خبرگزاری «ایلنا» خبرداده حیدر بهاروند وعبدالکاظم طالقانی، سرپرست فدراسیون فوتبال و عضو هیات‌رئیسه فدراسیون از هفته گذشته دچارکسالت شدیدی شده و درخانه قرنطینه شده‌اند.کسالت آنها مشکوک به کرونا است.

 درلیگ نیمه کاره نوزدهم جمعا ۲۶ بازیکن برای تیم استقلال به میدان رفته‌ و در ۲۰ بازی این تیم مشارکت داشته‌اند که پرکارترین بازیکن دراین بین سیدحسین حسینی است. به‌جز حسینی، وریا غفوری و مهدی قائدی هم در اکثر دیدارها حضور داشته‌اند.

 یک رسانه اسپانیایی مدعی شد که یوفا برای تعویق یک ساله رقابت‌های یورو۲۰۲۰ به دلیل کرونا از باشگاه‌ها و لیگ‌های اروپایی خواهان دریافت غرامتی ۲۷۵ میلیون پوندی خواهد شد!