سرانجام حکم محکومیت پرسپولیس به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو بابت بدهی به برانکو صادر شد و این باشگاه ملزم است  این مبلغ را همراه با برخی بدهی‌های دیگر به بازیکنان سابق به‌زودی پرداخت کند.این درحالی است که باشگاه استقلال نیز به‌دلیل بدهی‌های متعدد به بازیکنان خارجی سابق خود و برای جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چند روز بیشتر فرصت ندارد.

 حیدر بهاروند سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال برخلاف اظهارات دادستان دیوان محاسبات و وزیر ورزش می‌گوید بازنشسته‌ها می‌توانند مطابق قانون در سمت‌های نواب رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حضور داشته باشند.

 ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درمورد شایعه تمام شدن مسابقات لیگ برترفوتبال در این فصل تاکید کرد مسابقات فوتبال موقتا تا روز ۱۴ فروردین تعطیل شده و رقابت‌های لیگ قطعا برگزار می‌شود و به پایان خواهد رسید.

 ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: «بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا به‌دلیل شیوع کرونا لغو شده و تیم ملی ایران شرایط خوبی ندارد چون تا امروز بازی‌های تدارکاتی مناسبی نداشتیم.»

 باشگاه فوتبال العربی قطر بعد از بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی از ایران به این کشور از او تست کرونا گرفت که نتیجه آن منفی بود.

 کاروان ورزش ایران درحالی قرار است در المپیک ۲۰۲۰ حضور داشته باشد که به‌نظر می‌رسد در این دوره و مانند ادوار گذشته، بدون اسپانسر در توکیو حاضر خواهد شد.

 به گفته وزارت آموزش و پرورش از هفته جاری درس تربیت بدنی نیز در برنامه‌های درسی شبکه آموزش به منظور ارائه به دانش آموزان، گنجانده خواهد شد.

 بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس برای فصل آینده با تیم آنتورپ بلژیک قرارداد امضا کرده اما آن طور که مدیرعامل این باشگاه گفته مشکل بزرگ بیرانوند شیوع ویروس کرونا و نبود شرایط خروج او از کشور خواهد بود.