او به کل، ماجرای پرداخت پاداش را هم رد می‌کند: «گفتند پاداش  چین و  عمان را داده‌ایم، اما دروغ گفتند. ما پاداش هم نمی‌خواهیم فقط چرا دروغ می‌گویید؟ یک مرد پیدا نمی‌شود راستش را بگوید؟» آزمون با اشاره به صحبت‌های بهداد سلیمی درخصوص پاداش‌های میلیاردی بازیکنان تیم‌ملی و حمله او به بازیکنان تیم‌ملی به رادیو گفت: «من خودم به شخصه وقتی بهداد وزنه‌اش را بالای سر می‌برد، خوشحال می‌شدم و باید بگویم با اشک‌هایش، اشک ریختم. بهداد جان! بهتر بود کمی تحقیق می‌کردی و چنین صحبت‌هایی نمی‌کردی. ما اگر میلیاردی پول می‌گرفتیم، قهرمانی جام ملت‌ها که سهل است، به مرحله بعدی جام‌جهانی هم می‌رسیدیم.» مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران در ادامه خطاب به بهداد سلیمی گفت: «به هر حال او معذرت‌خواهی کرد ولی ای‌کاش از کلمه بی‌غیرت استفاده نمی‌کرد، چراکه این کلمه خیلی زشتی است.»

پنالتی ژاپن را هم درست حدس زدم

پیش‌بینی جهت پنالتی توسط او در بازی عمان حسابی سوژه رسانه‌ها شد. سردار در واکنش به صحبت‌های بیرانوند که گفته بود «آزمون بابت پیش‌بینی جهت ضربه پنالتی در بازی با عمان بیچاره‌ام کرد»، گفت: «علیرضا در بازی‌ با ژاپن هم اگر به اشاره‌ام توجه می‌کرد، پنالتی آنها را هم می‌گرفت. خودش هم دید که جهت پنالتی را درست حدس زدم. در رختکن هم گفت که دیدم،‌ ای کاش آن طرف می‌رفتم. راستش را بخواهید، ترسیدم که اشاره‌ام را واضح بیان کنم.»

انتقاد از بدرقه کی‌روش

آزمون همچنین از نحوه  رفتن کارلوس کی‌روش از ایران و بدرقه سوت و کور او انتقاد کرد: «شکل بدرقه کی‌روش بسیار بد بود. هیچ‌کدام از مسوولان به وی احترام نگذاشتند. کی‌روش کارهای خیلی بزرگی برای فوتبال ایران انجام داد. چند بازیکن از طریق تیم‌ملی لژیونر شدند. به‌طور مثال علیرضا جهانبخش اگر در تیم‌ملی بازی نمی‌کرد، نمی‌توانست به لیگ برتر انگلیس برود. درآمدزایی کی‌روش برای فدراسیون فوتبال با نتایجی که تیم‌ملی گرفت، خیلی زیاد بوده است. متاسفانه رفتار خیلی بدی با او داشتیم و برای او احترام قائل نشدیم.» سردار در ادامه به حمایت از صحبت‌های کارلوس کی‌روش درخصوص مشکلات تیم‌ملی پرداخت و افزود: «مسوولان فقط وعده می‌دادند. شما دیدید که چگونه ما را به جام‌ملت‌ها فرستادند و چه احترامی گذاشتند. هیچ‌کس نبود به کمک تیم‌ملی بیاید اما همه انتظار داشتند تیم قهرمان شود. فقط تعدادی از پیشکسوتان از ما حمایت کردند اما تمام مسوولان در این باره اظهارنظر کردند و آنها فقط می‌گفتند تیم‌ملی باید در جام‌ملت‌ها قهرمان شود.»