مهدی طارمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی تا همین چند ماه پیش مهره‌های فیکس پرسپولیس و از تاثیرگذارترین ستاره‌های آن بودند. چهار بازیکن از ۱۱ بازیکن چیزی نزدیک به نیمی از یک تیم است. چه کسی باور می‌کرد که قهرمان لیگ در فاصله چند ماه چنین خانه‌تکانی اساسی داشته باشد. آمار می‌گوید آنها بازیکنانی بسیار تاثیرگذار بوده‌اند. طارمی آقای گل لیگ بوده است و مسلمان باهفته‌ها نیمکت‌نشینی بازهم عنوان آقای پاس گل را به خود اختصاص داد. جای خالی این دو اگر با علیپور و نوراللهی پرشد اما محرمی و احمدزاده تا آخر فصل مهره‌های بی‌جایگزین تیم بودند. جالب اینکه در این سیاهه تمام جدایی‌ها با تنش و اختلاف همراه بوده است.

داستان مسلمان و طارمی که تکراری است اما فرشاد احمدزاده هم در پیغام خداحافظی‌اش که در اینستاگرام منتشر کرد برخی هواداران را به فحاشی متهم کرده و علت جدایی را این موضوع عنوان کرد. او دراین پیغام نوشت: «می‌خوام تشکر کنم از هوادارانی که در سرما و گرما از من حمایت کردند. درسته من دارم ازتون جدا می‌شم یا بذارین رک بگم درسته با فحاشی روی سکوها و صفحات فضای مجازی به خانواده‌ام باعث شدند که قید خواسته دلم رو که همانا بودن در کنار شما بود بزنم ولی بدونید که منم خط قرمزهایی دارم که مهم‌ترین‌شون خانواده‌ام هستند و به هیچ‌وجه نمی‌ذارم بهشون توهین بشه.»

احمدزاده در ادامه گلایه‌هایی کرد و نوشت: «هواداران واقعی ارتش سرخ اجازه ندین بعضی‌ها به‌خاطر منافعشون دل بازیکنای زحمت‌کش پرسپولیس را بشکونن. ممنون از همه شما هواداران واقعی پرسپولیس.» در بازی با الوصل نیز احمدزاده پس از گلزنی دست روی گوش‌هایش گذاشت و به این شکل به فحاشی‌ها واکنش نشان داد. اتفاقی که مدت‌ها از آن می‌گذرد و بعید به‌نظر می‌رسید علت جدایی او شود. پرسپولیس حالا چشم به حکم فیفا دارد. آنها مهدی شیری را خریده‌اند و گزینه‌های دیگر راهم زیر سر دارند اما هیچ‌کدام از آنها در صورت بسته ماندن پنجره نقل‌وانتقالات زودتر از نیم فصل آینده نمی‌توانند به تیم اضافه شوند. زمانی که شاید نوشدارو بعد از مرگ باشد.