آماده ارائه یک بازی خوب هستیم

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران با اعتمادبه‌نفس بالا اظهار امیدواری کرد تیمش در فینال با ارائه یک بازی خوب مجددا قهرمانی آسیا را به‌دست بیاورد. شهرزاد مظفر درخصوص شرایط بازی امروز با ژاپن به خبرگزاری فارس گفت: «بازی‌های مقدماتی را با نتایج خوب پشت‌سر گذاشتیم و توانستیم به‌عنوان سرگروه صعود کنیم. تمامی اتفاقاتی که افتاد مطابق با پیش‌بینی‌های ما بود و آن‌طور که فکر می‌کردیم تا فینال پیش آمدیم. همه‌چیز مطابق برنامه پیش رفته است. در بازی با ویتنام با ۴ گلی که در نیمه اول داشتیم با شروع بسیار خوب کار را برای حریف سخت کردیم. نیمه دوم هم بازی را مدیریت و کنترل کردیم که موفق بودیم. با وجود اینکه ویتنام ۱۳ دقیقه آخر را پاورپلی کرد، هیچ فرصتی به آنها ندادیم و این برای دفاع ما قابل تحسین است.»

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه باید تمام این پیروزی‌ها را به فراموشی بسپاریم، خاطرنشان کرد: «تا اینجا هرچه بوده تمام شده است، باید به این فکر کنیم که ما به این مسابقات آمده‌ایم تا فقط یک دیدار انجام دهیم که آن هم فینال است. تنها باید به آینده و بازی با ژاپن فکر کنیم. دردو جلسه تمامی بازی‌های ژاپن را آنالیز کردیم و آماده هستیم با تمرکز و روحیه خوب به فینال برویم. خوشبختانه نه محروم داریم و نه مصدوم. البته ژاپن تیمی خوب، قوی و هماهنگ است، بازی این تیم را مقابل تایلند دیدیم، آنها مستحق برد بودند. ژاپن تیمی باانضباط است که نفرات خوب، باتجربه و پخته دارد. تیم ما هم بازیکنان خوبی دارد، من به آنها ایمان کامل دارم و مطمئن هستم همه توان خود را می‌گذارند و آماده یک بازی خوب و کم‌اشتباه هستند.»

رقابت برای خانم گلی!

تیم‌ملی کشورمان درحالی امروز مقابل ژاپن بازی می کند که چهار بازیکن ما در جمع ۱۰ گلزن برتر این تورنمنت قرار گرفتند. در فهرست اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فاطمه اعتدادی با ۹ گل زده، سارا شیربیگی با ۵ گل زده، فرشته کریمی با ۵ گل زده و فهیمه زارعی با ۴ گل زده در بین برترین گلزنان دومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار گرفتند و این بازیکنان در فینال فرصت دارند تا با گلزنی، عنوان بهترین گلزن آسیا را به‌دست بیاورند.