اصفهان علیه منصوریان!

 یکی از این گزینه‌ها علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال بود که چند ماه پیش به‌دلیل کسب نتایج دور از انتظار ناچار شد نیمکت استقلال را ترک کند. بعد ازاین گمانه‌زنی‌ها هواداران سپاهان و مدیرانش واکنش‌های تندی نسبت به این مربی نشان دادند. بعد ازمطرح شدن نام منصوریان، نظرسنجی‌هایی از سوی کانون هواداران این باشگاه صورت گرفت که بیش از ۶۰ درصد هواداران سپاهان اصفهان خواستار حضور سرمربی بزرگ خارجی شدند و همین امر نشان می‌دهد که طرفداران سپاهان علاقه‌ای به حضور منصوریان ندارند.ضمن اینکه حامیان تیم سپاهان اعلام کردند در صورت عدم حضور مربی خارجی، بهتر است از نفرات بومی استفاده شود و با این وضعیت به نظر می‌رسد «علیمنصور» جایی در نصف جهان نخواهد داشت.

اما مدیران این باشگاه نیز به طرز عجیبی علیه حضور احتمالی منصوریان روی نیمکت تیمشان موضع گرفتند وتلویحا او را مربی متوسط خطاب کردند.مسعود تابش سرپرست سپاهان در واکنش به انتخاب سرمربی سابق استقلال به خبرگزاری فارس گفت: «من تعجب می‌کنم ازاینکه چطورخبرتوافق با منصوریان منتشر شد. منصوریان مدنظر باشگاه سپاهان نیست. ما به دنبال این هستیم که مربی خوب با رزومه خوب و قوی به سپاهان اضافه شود تا تیم را به جایگاه اصلی برساند.گزینه‌ای مثل برانکو ایوانکوویچ را می‌خواهیم.» منوچهر نیکفر رئیس هیات‌مدیره باشگاه سپاهان نیز تاکید می‌کند منصوریان هیچ وقت گزینه آنها نبوده است. او به خبرگزاری تسنیم می‌گوید: «صحبتی که درباره منصوریان مطرح شده کاملا اشتباه است و گزینه مدنظر باشگاه برای سرمربیگری در سپاهان نیست. اولویت اصلی ما گزینه خارجی است.»

 اما مرتضی رمضانی‌راد، مدیر رسانه‌ای این باشگاه واکنش تندتری نسبت به حضور برخی مربیان داخلی در این تیم دارد. او به «ایلنا» گفت: «از اینکه نام برخی مربیان داخلی برای هدایت سپاهان مطرح می‌شود تعجب می‌کنیم و وقتی پیگیر این موضوع می‌شویم متوجه می‌شویم طرح این نام‌ها اصرار و علاقه خود این مربیان برای سرمربیگری سپاهان بوده است. شخصیت سپاهان به‌گونه‌ای نیست که برخی مربیان متوسط شانس هدایت آن را پیدا کنند و اگر در دوره‌ای هم این اتفاق افتاده تاوان آن را داده‌ایم.»