بعضا متاسفانه تصمیمات احساسی درست یا غلط گرفته می‌شود که هم به بازیکن ضربه می‌زند و هم به باشگاه. متاسفانه رفت‌وآمدهای طارمی در پرسپولیس هم برای خودش و هم تیم حواشی‌ زیادی داشته و دیدید که باشگاه هم خیلی آسیب دید تا حدی که از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شدیم. مهدی هم ۴ ماه محروم شد. با همه این مسائل من فکر می‌کنم تصمیمات بهتری می‌توانست در مورد انتقال مهدی از سوی خود او و باشگاه گرفته شود. به هر حال به هر نحوی که بود مهدی از پرسپولیس رفت. خیلی از بازیکنان به پرسپولیس آمدند و رفتند، اما باشگاه بزرگی خود را حفظ کرده و مسیرش را ادامه داد. هم اکنون بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش خود را می‌کنند تا موفقیت‌های تیم ادامه پیدا کند. ما چار‌ه‌ای نداریم جز اینکه با داشته‌های‌مان کنار بیاییم و امیدوارم باشگاه بتواند به هر نحوی که شده محرومیت نقل‌وانتقالاتی را حل کند تا بتوانیم حداقل تابستان بازیکن جدید جذب کنیم.»

البته آقا کریم این نقد را در باشگاه مطرح نکرده است. او به خبرگزاری تسنیم می‌گوید: «این موضوع در حیطه کاری من نبود که بخواهم به آن وارد شوم. هر بازیکنی آزاد است که در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد و مهدی هم خودش خواست که برود. تکرار می‌کنم بازیکنان زیادی به پرسپولیس آمدند و رفتند، اما این تیم بزرگی خودش را حفظ کرده و به راهش ادامه می‌دهد.» او دلخوری تماشاگران را به حق می‌داند و ابراز امیدواری می‌کند جدایی بازیکنان با سر و شکل بهتری اتفاق بیفتد: «به هر حال اتفاقی است که رخ داده و تماشاگران و کارشناسان آزادند نظرات‌شان را مطرح کنند و باید به همه این نظرات احترام گذاشت. باشگاه و بازیکن تصمیم گرفتند این انتقال انجام شود. امیدوارم در آینده اتفاقاتی بیفتد که هم به نفع باشگاه باشد و هم به نفع بازیکن. هر بازیکنی تصمیم به جدایی می‌گیرد، طوری برود که حرف و حدیثی به همراه نداشته باشد و خیلی حرفه‌ای عمل کند.»

باقری در ابتدای فصل و قبل از این داستان‌ها در مصاحبه‌هایش از علیپور تعریف و تمجید کرده بود و مشخص بود که اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن دارد. حالا هم براین باور است که او می‌تواند جای طارمی را در این تیم بگیرد و همان نقش را بازی کند: «علیپور که می‌بینید خیلی عالی کار کرده و گل‌های زیادی برای پرسپولیس به‌ثمر رسانده است. او بهترین گلزن فعلی لیگ است. در کنار علیپور، منشا هم خیلی سعی کرده در زمین موثر باشد و انصافا هم پرتلاش ظاهر می‌شود. شاید از منشا توقع بیشتری در امر گلزنی می‌رود اما او همه تلاش خود را در این زمینه می‌کند. در کل عملکرد خط حمله در این فصل خیلی خوب بوده است.»