بدنساز ایرلندی در پستی کنایه‌آمیز در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از درگیری شیرهای نر و ماده نوشت: «در زندگی، شیرهای جوان در نهایت کنترل را در دست می‌گیرند! در فوتبال، شیرهای پیر بی‌دندان سعی می‌کنند آینده شیرهای جوان را خراب کنند.» پستی که مربی ایرلندی با تگ کردن صفحه مهدی رحمتی نشان داد منظورش مستقیم به کاپیتان اول و نیمکت‌نشین استقلال است.

سایت ورزش سه از مراسم خداحافظی مک‌درموت گزارش جالبی نوشته که در آن آمده است: «برای دلیل انتشار این پست طعنه‌آمیز از سوی مربی برکنار شده از استقلال تنها کافی است به بخشی از اتفاقات رخ داده در هنگام حضور مک‌درموت در آخرین جلسه تمرینی آبی‌ها اشاره کنیم، جایی که میک وقتی می‌خواست با همه شاگردانش خداحافظی کند وقتی به سمت مهدی رحمتی رفت با رفتار سرد و بی‌اعتنایی کاپیتان اول آبی‌ها روبه‌رو شد که با پشت کردن به بدنساز ایرلندی تلویحا از دلخوری‌اش به‌خاطر گذشته نه چندان دور خبر داد.»

میک مک‌درموت که انتظار چنین برخوردی حداقل در آخرین حضورش در تمرینات استقلال را نداشت با گذشت چند ساعت این پست تند را منتشر کرد تا به نوعی پاسخ کوبنده‌ای به رفتارهای مهدی رحمتی داده باشد. بازیکنی که گفته می‌شود اختلافاتش با مک‌درموت از تمرینات پیش فصل و در اردوی ارمنستان استارت خورد و در طول هفته‌ها و ماه‌های گذشته هر روز بیشتر و بیشتر شد؛ به خصوص در روزهای پایانی حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال.

میک مک‌درموت در آخرین روزهای حضور در ایران و با علم به اینکه اوضاع درونی استقلال متشنج و ناآرام است برای اینکه انتقام خود از مهدی رحمتی را بگیرد این پست حاشیه‌ساز را منتشر و با تگ کردن کاپیتان نیمکت‌نشین عملا او را به‌عنوان سیبل جلوی تمام اتفاقات و ابهامات برکناری‌اش قرار داد. این البته اولین بار نیست که رحمتی با مربیانش به چالش می‌خورد. سیاهه افرادی که اختلاف با کاپیتان استقلال را تجربه کردند طولانی است و بارها شرح آن رفته است. اما دراین میان باید بار دیگر یادی شود از برخورد قاطع کارلوس کی‌روش در تیم‌ملی با این بازیکن که خیلی پیش از اینها روی نامش خط قرمز کشید تا تیم‌ملی از حواشی‌ای از این دست در امان باشد. تصمیمی که این روزها تمایز او با دیگران را بیشتر نشان می‌دهد.