جنجال یک مصاحبه

میناوند که روز جمعه در یک برنامه تلویزیونی به‌عنوان میهمان حاضر شده بود، در بخشی از برنامه صحبت‌های تندی علیه دروازه‌بان و سرمربی استقلال انجام داد. البته حرف‌های او خطاب به منصوریان جنبه شوخی داشت اما وقتی تاکید کرد که هم‌تیمی سابقش در تیم‌ملی به درد مربیگری نمی‌خورد، خشم هواداران استقلال و البته سرمربی آبی‌ها را برای خود خرید. رفتار او و طعنه به سرمربی و کاپیتان استقلال باعث شد آنها تصمیم به شکایت بگیرند. منصوریان به ورزش سه می‌گوید: «قطعا از آقای میناوند و مجری آن برنامه شکایت قضایی خواهم کرد.»

میناوند و منصوریان دوستان قدیمی و اعضای نسل ۹۸ فوتبال ایران هستند که رابطه خوبی با یکدیگر داشته‌اند. اما با توجه به حرف‌های مدافع چپ سابق پرسپولیس، حالا جبهه تندی بین این دو تشکیل شده است. در روزهای گذشته، مهدی پاشازاده دیگر عضو تیم‌ملی ۹۸ که سابقه استقلالی دارد نیز متنی تند علیه میناوند منتشر کرده و بابت حرف‌هایش به او به شدت خرده گرفته است. میناوند نیز اگرچه از کار خود پشیمان به‌نظر می‌رسد، اما فعلا در صفحه شخصی در اینستاگرام که مورد هجوم هواداران استقلال قرار گرفته از موضع خود کوتاه نیامده و حتی علیه پاشازاده هم موضع گرفت. ابعاد مساله ناگهان چنان گسترده شد که برخی از همبازی‌های مشترک که آدم‌های معروفی هم هستند وارد دعوا شدند. مثل خداداد عزیزی که اتفاقا موضع میناوند را نپسندیده و از اینکه احترام‌ها در نسل او هم در حال از بین رفتن است، گلایه می‌کند.

خداداد به خبرگزاری فارس گفته: «مهرداد میناوند بچه خوش‌قلبی است و شاید آمده شوخی کند. بازهم تاکید می‌کنم شاید او خواسته یک شوخی انجام بدهد، ولی کار میناوند غلط است و خوب نیست که در تلویزیون علیرضا منصوریان را با یک اسم دیگر صدا کند. نمی‌دانم شاید مهرداد خواسته مزه بریزد، ولی این را هم بگویم پرسپولیس و استقلال دلیلی برای توهین به یکدیگر نیست. چون منصوریان از میناوند بزرگ‌تر است. من همیشه به احترامی که هم‌دوره‌ای‌های ما به یکدیگر می‌گذاشتند افتخار می‌‌کردم، اما میناوند کاری کرد که دیگر به این موضوع افتخار نکنم. هرگز یادم نمی‌آید به غلامپور گفته باشم بهزاد، چون او از من بزرگ‌تر است همیشه او را آقا بهزاد صدا می‌کنم، یا امثال نادر محمدخانی‌ها، خاکپورها، استیلی‌ها و افشین پیروانی که یک سال از من بزرگ‌تر است، برای من بزرگ و آقا محسوب می‌شود.»

خواست او از منصوریان و رحمتی هم نکشاندن ماجرا به دادگاه است: «منصوریان از میناوند بزرگ‌تر است و کار مهرداد هم اصلا درست نبود، از سویی با مهدی رحمتی در تماس هستم و می‌دانم او سابقه زیادی در تیم‌ملی و فوتبال دارد و زمانی که ما بازی می‌کردیم، او جزو گلرهای خوب مقابل ما بود و پسری است که معمولا خوش‌رفتاری می‌کند تا بدرفتاری، لفظ مهرداد میناوند در مورد رحمتی هم خوب نبود، ولی من توصیه‌ام به رحمتی این است که به‌خاطر سن و سال میناوند به این مساله ورود نکند و حتی اگر مهرداد میناوند باز هم اعلام کرد کارش درست بوده، رحمتی چشمش را روی این موضوع ببندد. فقط امیدوارم مشکل حل شود و به دادگاه و این مسائل نکشد، چون اگر به یاد داشته باشید ماجرای دایی و مایلی‌کهن بازتاب خوبی در جامعه و رسانه‌ها نداشت. میناوند مطمئنا کار اشتباهی کرده و خودش هم این موضوع را می‌داند حتی اگر بگوید کاری را که انجام دادم غلط نبود.»