این خبر می‌تواند برای پرسپولیس شوک‌آور باشد. بیماری منشا؛ مهاجم تازه خریداری شده قرمزها که اتفاقا حضورش درجمع بازیکنان این تیم با سروصدای فراوانی همراه بود. ابتدا برانکو در مصاحبه‌اش در بدو ورود به ایران اشاره‌ای به موضوع کرد و گفت: «اردوی بسیار خوبی بود و ما دیدارهای تدارکاتی مثبتی را برگزار کردیم. تنها مشکل کوچک‌مان تعداد کم بازیکنان بود اما ما از همه آنها راضی هستیم و عالی کار کردند. منشا مشکل کوچکی دارد و با کسالت مختصری روبه‌رو شده است.» روز بعد برخی روزنامه‌ها از احتمال نیاز به عمل جراحی روی این بازیکن خبر دادند که حساسیت‌ها را بیشتر کرد. به همین دلیل پزشک پرسپولیس مجبور به واکنش شد و مشکل را از ناحیه دستگاه گوارش او اعلام کرد.

به گزارش «ایسنا» دکتر علیرضا حقیقت درباره آخرین وضعیت گادوین منشا گفت: «منشا از ناحیه دستگاه گوارش دچار مشکل شده است. در این ارتباط اقدامات اولیه پزشکی مانند اعزام برای انجام آزمایشات لازم انجام شده است. منتظر جواب آزمایش‌ها هستیم تا پس از آن با نظر پزشک متخصص نسبت به ادامه درمان اقدام شود.» او به یکی از خبرگزاری‌ها اطمینان داده است حتی اگر کار به جراحی هم بکشد منشا مدت زیادی دور از میادین نخواهد بود اما مدت این دوری را اعلام نمی‌کند. جالب اینکه ترکاشوند معاون باشگاه کلا بیماری او را رد می‌کند و این موضوع را خبرسازی‌های حاشیه‌ای برای پرسپولیس می‌داند. ترکاشوند شایعه مصدومیت جدی گادوین منشا را تکذیب کرد و به خبرگزاری مهر گفت: «واقعا نمی‌دانم این شایعات از کجا شروع می‌شود و به کجاها می‌رسد. من در اوکراین بودم و او فقط یک روز نتوانست تمرین کند. هیچ مشکل بزرگی هم ندارد و خیلی زود می‌تواند به جمع بچه‌های تیم بازگردد.» دیروز اما برانکو در مصاحبه‌اش تاکید کرد منشا مصدوم است و حداقل ۲۰ روز غایب خواهد بود.

طارمی هست؟

اگرچه حضور دوباره طارمی در این تیم نگرانی در مورد داشتن مهاجم را مرتفع می‌کند اما غالب هواداران پرسپولیس مدتهاست که برای دیدن زوج ویرانگر طارمی و منشا لحظه شماری می‌کنند. متوجه باشید که طارمی تمام تمرینات بدنسازی تیم را از دست داده است و حداقل دو هفته از برنامه هم تیمی‌هایش عقب افتاده و مطابق آنچه از حساسیت‌های برانکو می‌دانیم او بازیکنی را که تمرینات پیش فصل غایب بوده به این راحتی‌ها به ترکیب راه نمی‌دهد بنابراین تصور بر این بود که پرسپولیس با منشا شروع می‌کند و بعد و در ادامه مسیر طارمی هم به تیم اضافه می‌شود. شاید مساله پرسپولیس که حساسیت‌ها درمورد وضعیت جسمانی دو مهاجم اولش را بیشتر می‌کند به مقطع پرفشار پیش‌رو برمی‌گردد. آنها آخر همین هفته و شاید اول هفته آینده یا باید درسوپر‌جام بازی کنند که پای یک جام درمیان است یا برای دربی به آلمان بروند که حساسیت یک دربی حتی در شرایط دوستانه هم بر کسی پوشیده نیست. بعد از آن هم شروع مسابقات لیگ و بالاخره ۳۱ مرداد ماه بازی سرنوشت‌ساز مقابل الاهلی عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا. پرسپولیس در این مقطع هر دو مهاجمش را می‌خواهد آن‌هم سرحال و قبراق.