ماجرای عدم حضور هانی نوروزی فرزند مرحوم هادی نوروزی در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش‌های تند زیادی را نسبت به عوامل باشگاه و همچنین بازیکنان تیم به همراه داشت و هرکدام از آنها بابت این اتفاق توضیحی را ارائه کردند به این امید که مسوولیت اتفاق از روی دوش ایشان برداشته شود. با این حال سیدجلال حسینی کاپیتان قرمزها هم برای اینکه ذهن همگان روشن شود در پستی اینستاگرامی در این خصوص نوشت: «پس از مسجل شدن قهرمانی افراد بی‌شماری (که هیچ نقشی در این مهم نداشتند) برای هماهنگی نحوه حضور هانی با بنده تماس گرفتند.

پس قراری با بازیکنان و مسوولان باشگاه گذاشتیم و به‌رغم میل باطنی تصمیم گرفتم به جای فرزندانم به همراه یادگار رفیقم هادی عزیز در کنار دیگر فرزندان هم تیمی‌هایم شرکت کنم، اما به‌خاطر ندانم کاری و تنگ‌نظری برخی این تصمیم بزرگ خانواده پرسپولیس به سرانجام نرسید و باعث جاری شدن اشک‌های کودکی معصوم شد، اما لازم می‌دانم جهت روشن شدن افکار عمومی عرض کنم که تمام قول و قرارهای یاد شده میان باشگاه و بازیکنان فقط جهت شادی روح هادی و خوشحالی خانواده آن عزیز گذاشته شد و هیچ‌کس بنای سوءاستفاده از حضور پسر بچه‌ای خردسال را نداشت، اما همیشه هستند کسانی که به‌دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلودند و مصداق کاسه داغ‌تر از آش.» طاهری مدیرعامل باشگاه هم درگفت‌وگو با «ایسنا» اطمینان می‌دهد از ابتدا هم قرارنبوده هانی جام را بالای سر ببرد: «صبح روز بازی مهدی طارمی پیش من آمد و گفت هانی نوروزی به هتل آمده و می‌خواهد با ما به ورزشگاه بیاید.

من آقای علیپور، مدیر داخلی باشگاه را مامور کردم تا هانی نوروزی را به ورزشگاه بیاورد. در ادامه عمو و پدربزرگ هانی هم آمدند که من به آن‌ها گفتم نمی‌توانیم هانی را به کنار زمین ببریم تا جام را بالای سر ببرد. طبق قوانین سازمان لیگ فقط کسانی که آی‌دی کارت داشتند می‌توانستند به کنار زمین بروند. بنابراین قرار ما این شد تا هانی درجشن بعد از اهدای جام شرکت کند، اما متاسفانه ماموران یگان ویژه اجازه حضور او را ندادند. البته اواخر مراسم او توانست به همراه عمویش به کنار زمین بیاید، اما پدربزرگش به‌خاطر اینکه جام اهدا شده بود ناراحت شد و دست کودک را گرفت تا از ورزشگاه برود.» او قول می‌دهد سرفرصت از فرزند و خانواده کاپیتان سابق تیم دلجویی کنند.