دنیای اقتصاد: انگار در تقدیر برانکو ایوانکوویچ نوشته شده که همیشه باید به سوالاتی در مورد رامین رضاییان جواب بدهد! بی‌گمان مربی کروات امسال به هیچ سوالی به اندازه پرسش در مورد سرنوشت رضاییان جواب نداده است. ابتدای فصل این بازیکن جواب تلفن برانکو و مدیران باشگاه را نمی‌داد، پس از آن به همراه مهدی طارمی راهی لیگ ترکیه شد و با ریزه‌اسپور قرارداد بست، سپس پشیمان شد و به تهران برگشت، اما در پرسپولیس نیمکت‌نشین شد. در تمام طول این مراحل، مردم و رسانه‌ها کنجکاو بودند که نظرات کادر فنی در مورد رامین را بدانند. هر بار برانکو ناچار بود در محاصره چندین خبرنگار به سوالاتی در مورد رضاییان پاسخ بدهد.

این اواخر اما تازه چند صباحی بود که شاهد وضع متفاوتی بودیم. فیکس شدن رضاییان در پرسپولیس، گرچه در اغلب موارد در پست غیرتخصصی و با تعویض کلیشه‌ای این بازیکن همراه بود، اما حداقل این حسن را داشت که به سوال‌های تکراری در مورد رامین پایان می‌داد. با این وجود حالا دوباره اتفاقی رخ داده که برانکو را در معرض همان پرسش‌های همیشگی قرار داده است. در آخرین روزهای ارودی پرسپولیس در امارات و در تمرینات پیش از بازی با الوحده، رضاییان و علی علیپور با هم درگیر شدند و در نتیجه برانکو در تصمیمی قاطع هر دو نفر را به تهران برگرداند. پرسپولیس بدون یاغی‌ها بازی بزرگ را برد تا بار دیگر طعم شیرین نظم‌گرایی در فوتبال احساس شود. در بازگشت تیم به تهران، برانکو مجوز حضور علیپور در تمرینات را صادر کرد، اما رضاییان همچنان پشت خط ماند تا معلوم شود قصه جدیدی در مورد او شروع شده. از حالا به بعد باز هم همان داستان همیشگی تکرار می‌شود؛ سوال‌های خبرنگاران در مورد رامین و طفره رفتن‌های برانکو!

امروز، جلسه کمیته انضباطی

بعد از آنکه برانکو صرفا با حضور علیپور در تمرینات موافقت کرد، رامین رضاییان در صفحه شخصی‌اش از کریم باقری خواست لب به سخن بگشاید و اصل موضوع درگیری را شرح بدهد. رامین تصور می‌کرد با این اتفاق، حداقل بی‌گناهی او برای افکار عمومی روشن خواهد شد، اما پست اینستاگرامی باقری در تشریح داستان هم کمکی به رضاییان نکرد. آقا کریم خیلی ساده نوشته بود وقتی ماجرای درگیری را دیده، ناچار شده هر دو نفر را از تمرین اخراج کند و از حالا به بعد هم سرنوشت آنها دست مدیران باشگاه خواهد بود. همین! مطابق آنچه رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، امروز جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برای تعیین تکلیف رامین رضاییان برگزار خواهد شد. اینکه در نهایت چه تصمیمی در مورد او گرفته شود چندان مشخص نیست؛ چه اینکه شاید اگر پای یک بازیکن عادی وسط بود، همه چیز با یک تذکر و نهایتا کسر بخشی از مبلغ قرارداد فیصله می‌یافت، اما کدورت دیرین برانکو از رامین قصه او را پیچیده‌تر می‌کند. امروز حتی اگر شنیدید این بازیکن تا پایان فصل از لیست کنار گذاشته می‌شود، چندان تعجب نکنید، البته اگر چنین تصمیمی هم اتخاذ نشود، رضاییان فعلا بازی مهم با نفت تهران را از دست داده است.