ببخشید، خواب ماندم!

جواد خیابانی که باید بازی مهم لسترسیتی و لیورپول را از شبکه ورزش گزارش می‌کرد، برای دقایقی خواب ماند و دوباره سوژه شد. دوشنبه‌شب و از ساعت ۲۳:۳۰ قرار بود دیدار مهم لستر و لیورپول از طریق شبکه ورزش با گزارش جواد خیابانی روی آنتن برود. او ‌اما دقایقی دیر به باکس گزارش رسید و موضوع وقتی جالب‌تر شد که دلیل تاخیرش را گفت. دقایق ابتدایی این مسابقه جذاب با صدای موسیقی روی آنتن رفت و چند دقیقه بعدی را هم یک گزارشگر دیگر گزارش کرد، ‌اما حوالی دقیقه۱۱ بود که آقا جواد وارد باکس شد و در توضیح ماجرا گفت در اتومبیلش خواب مانده است! این ماجرا حالا به یکی از سوژه‌های فضای مجازی تبدیل شده؛ به خصوص که خیابانی تنها ساعتی قبل مجری برنامه فوتبال برتر بوده که پوشش مسابقه استقلال و التعاون را برعهده داشته است. با این وصف عجیب بود که او بین دو ماموریت کاری‌اش بخوابد و دقایقی از گزارش بازی را از دست بدهد.

دفاعیات آقای گزارشگر

ماجرای اخیر رخ داده برای آقا جواد، یک بار دیگر این گزارشگر قدیمی را به ارائه توضیح وا داشته است. او از اینکه روی آنتن صادقانه به مردم توضیح داده و علت اصلی تاخیرش را گفته، دفاع می‌کند: «راستش نمی‌دانم چرا بابت اینکه راستش را گفتم و عذر خواستم، دارم مواخذه می‌شوم؟ خیلی سخت بود روی آنتن به دروغ بگویم مثلا تصادف کردم و همه هم برایم دل بسوزانند که بنده خدا تصادف کرده ‌اما خودش را رسانده است؟ من دقایقی دیر رسیدم و از این بابت عذر می‌خواهم. می‌شد هیچ حرفی نزنم، می‌شد بگویم تصادف کردم، می‌شد هم راستش را بگویم. انتخاب من این بود که راستش را بگویم و خوشحالم که روی آنتن با مردم صادق بودم.» ‌اما چه شد که خیابانی خواب ماند؟

او که ساعاتی قبل از این بازی در شبکه ۳ اجرا داشت، چطور یکدفعه خوابش برد؟ او در توضیح این ماجرا به خبرآنلاین می‌گوید: «راستش قبلش در شبکه سه برای بازی استقلال اجرا داشتم و بعد هم که گزارش بازی لیورپول با من بود. گفتم بین دو تا بازی بروم در ماشین یک خرده در اینترنت درباره دو تیم اطلاعات تکمیلی بگیرم. داشتم اخبارشان را می‌خواندم که چشمانم سنگین شد. فکر کنم ساعت حدود یازده خوابم برد و تا ۱۱:۳۰ خوابیدم. فکر کنم دقیقا ۱۱:۳۳ بود که بیدار شدم. دویدم از پارکینگ جلوی ساختمان پخش تا رسیدم به استودیو، آن هم یک ۵ دقیقه‌ای طول کشید. در این مدت هم که همکار خوبم آقای علیپور داشت بازی را گزارش می‌کرد. من هم همان اولش عذر خواستم و راستش را گفتم. خوشحالم که به مردم راستش را گفتم و باید عذرخواهی می‌کردم که کردم.»