در دومین روز از مرحله چهارم رقابت‌های جام جهانی داخل سالن تیر‌و‌کمان که در لاس‌وگاس آمریکا در حال برگزاری است، کمانداران ایران موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز شدند.

به‌ گزارش «‌ایسنا»، در دومین روز از مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های جام‌جهانی داخل سالن تیروکمان که با حضور ۴۶ کشور در لاس وگاس آمریکا در حال‌ برگزاری است، کمانداران کشورمان در رده سنی جوانان در بخش ریکرو دختران توسط پریسا روحانیان موفق به کسب مدال طلا شدند و ورزشکاری از آمریکا در رده دوم ایستاد؛ همچنین مبینا فلاح به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت. در این رده سنی ۵۴ کماندار حضور داشتند. همچنین در بخش پسران نیز که ۳۴ کماندار با یکدیگر به رقابت پرداختند، رضا شعبانی در بخش ریکرو پسران به مدال نقره دست پیدا کرد. در ادامه رقابت‌ها و در بخش ریکرو دختران در رده سنی نوجوانان، سوگند رحمانی به مدال نقره دست پیدا کرد. در این رده سنی که ۸۹ کماندار حضور داشت، کماندار آمریکا موفق به کسب مدال طلای این رده سنی شد.

در همین راستا رئیس فدراسیون تیروکمان هم از این موفقیت‌ها ابراز خشنودی کرده و گفته: «ثابت کردیم ورزش بر سیاست پیروز است و توانستیم با وجود تمام تهدیدات و مشکلات، پرچم ایران را در خاک آمریکا به اهتزاز در آوریم. کمانداران ما برای اولین‌بار در تاریخ ورزش کشور توانستند در مرحله پایانی جام جهانی داخل سالن تیروکمان صاحب چندین مدال شوند، آن هم در رشته‌ای که تاکنون نتوانسته بودیم صاحب مدال شویم.» در همین راستا وزیر ورزش هم طی پیامی این موفقیت را تبریک گفت. در بخشی از پیام مسعود سلطانی‌فر می‌خوانیم: «درخشش و پیروزی اخیر کمانداران جوان ایران عزیز در مسابقات جهانی آمریکا نشان از تدبیر و دوراندیشی مسوولان نظام و پیگیری‌های مجدانه دست‌اندرکاران وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و در نهایت حاصل تلاش بی‌وقفه کادر مربیگری و ورزشکاران عزیز است که به دور از تنش‌های سیاسی ایجاد شده و مرزبندی و دیوارکشی‌ها، پیام‌آور صلح و دوستی شدند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند.»