پس از تعطیلات ۲۸ روزه لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی‌های ملی، هفته یازدهم لیگ امروز با برگزاری ۴ بازی آغاز می‌شود. در ادامه نیز فردا چهار دیدار دیگر هفته یازدهم برگزار می‌شود. اما در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم پرسپولیس از ساعت ۱۵:۱۵در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان پیکان خواهد بود. پرسپولیس که با حفظ صدرنشینی و با امتیاز ۲۲ درهفته دهم به تعطیلات رفت در وقفه‌ای که در لیگ ایجاد شد توانست با تدارک اردوی خوب در دبی تمرینات ویژه‌ای را انجام دهد. با توجه به صحبت‌های برانکو و ابراز رضایتی که این مربی کروات از روند تمرینات این تیم داشته به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان با روحیه‌ای مضاعف در هفته یازدهم به مصاف پیکان بروند. اما این تیم غایبان سرشناسی دارد. علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش سرخ‌ها که به دلیل شکستگی دست بازی با تیم ملی سوریه را ازدست داده بود در بازی مقابل پیکان نیز غایب خواهد بود.

اما از بدشانسی‌های دیگر پرسپولیس نیز باید به مصدومیت و شکستگی دست امید عالیشاه در تمرینات اشاره کرد. یکی ازاحتمالاتی که برای این بازی مطرح بود حضور فیکس رامین رضاییان درترکیب تیم بود که برانکو دیروز در مصاحبه قبل از بازی اعلام کرد این بازیکن در این بازی در ترکیب ثابت حضور نخواهد داشت. البته پیش‌تر عنوان شده بود او دچار سرماخوردگی شدید شده است. درسوی مقابل نیزپیکان با ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول است و امید دارد با کسب پیروزی مقابل پرسپولیس به رتبه سوم برسد. تقابل مجید جلالی با پرسپولیسی‌ها همیشه جذاب و پرحادثه بوده است و بدون شک پرسپولیس امروز بازی سختی خواهد داشت.

اما در بازی حساس دیگر فردا استقلال تهران دراستادیوم آزادی از ساعت ۱۶:۲۰ به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت. استقلال که روزهای تلخ ابتدای فصل را به‌صورت کامل فراموش کرده، حالا به‌دنبال افزایش امتیازاتش است. آبی‌پوشان خوش‌شانس هستند که کاوه رضایی و خسرو حیدری که مصدوم شده بودند را در لیست خود برای این بازی دارند اما میثم مجیدی و وریا غفوری به بازی این هفته نرسیدند. گسترش نیز با فراز کمالوند، سرمربی جوان خود راهی ورزشگاه آزادی خواهد شد. بازی برای کمالوند، اهمیت زیادی دارد. گسترشی‌ها در حال حاضر با ۹ امتیاز وضعیت خوبی در جدول ندارند و در رتبه سیزدهم هستند. آنها اگر مقابل استقلال به پیروزی برسند می‌توانند تا رتبه هشتم بالا بیایند. حالا نبرد این دو تیم جذاب‌تر به نظر می‌رسد به خصوص که کمالوند قول داده به بازی هیجان بدهد و هرگز مقابل استقلال به فکر دفاع صرف نباشد. با این حال او در فصل گذشته، هر دو دیدار رفت و برگشت را مقابل استقلال با شکست به اتمام رساند. برنامه کامل هفته یازدهم را در ادامه مشاهده می‌کنید:

پنج‌شنبه - 4 آذر 95

نفت تهران................................................ سایپا، ۱۵

پیکان...................................... پرسپولیس، ۱۵:۱۵

سپاهان اصفهان ............ فولاد خوزستان،۱۴:۳۰

استقلال خوزستان ........... سیاه‌جامگان، ۱۷:۴۵

جمعه - 5 آذر 95

پدیده .................................. ماشین‌سازی، ۱۴:۳۰

صنعت نفت .............................. ذوب آهن، ۱۶:۱۵

تراکتورسازی...................................... صبا، ۱۴:۳۰

استقلال تهران ................گسترش فولاد، ۱۶:۲۰

پرسپولیس در فکرحفظ صدر، استقلال در اندیشه صعود