عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه طبق رای کمیته انضباطی فیفا کسر ۶ امتیاز پرسپولیس قطعی است، تاکید کرد: هیچ راهی برای بازگرداندن این جریمه وجود ندارد و مدیریت قبلی باشگاه باید در این زمینه پاسخگوی مردم و هواداران پرسپولیس باشد. حسن بیادی عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: آقای کاشانی تمامی‌راه‌هایی که امکان داشت به هر طریقی مانع ازکسرجریمه ۶ امتیازی پرسپولیس شود را طی کرد، ولی تمامی‌این تلاش‌ها بی ثمر بوده و اجرای رای فیفا قطعی است. بیادی تصریح کرد: متاسفانه در این زمینه کوتاهی‌های بسیاری از سوی مدیریت قبلی صورت گرفته و تلاش کنونی مدیریت باشگاه پرسپولیس تنها پرداخت به موقع جریمه شرکت کوپیان است تا از سقوط باشگاه به دسته اول جلوگیری شود.

عضوهیات مدیره پرسپولیس درخصوص تاثیرکسر این ۶ امتیاز درکسب قهرمانی پرسپولیس درفصل جاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بی‌تردید کسراین ۶ امتیاز کار را برای قهرمانی پرسپولیس دشوار می‌کند، اما از طرفی می‌تواند انگیزه‌ای شود تا بازیکنان مصمم‌تر و با انگیزه‌تر در راه قهرمانی گام بردارند و امیدوارم کادرفنی و بازیکنان بدون توجه به‌ اینگونه مسائل همچنان پرقدرت دربازی‌های لیگ شرکت کنند و بدانند با وجود این شرایط نیز همچنان شانس اول قهرمانی هستند.

وی تاکید کرد: مشکلی که به‌دلیل بی‌توجهی‌ها و سهل‌انگاری‌های مدیریت قبلی به‌وجود آمد و باید درموقع خودش حل می‌شد حالا گریبانگیر تیمی‌ شده که شانس اول قهرمانی لیگ برتر است و مدیریت سابق پرسپولیس باید پاسخگوی هرگونه سرنوشتی غیراز قهرمانی لیگ ازسوی پرسپولیس باشند.