ایسنا- سخنگوی باشگاه استقلال تهران با بیان این‌که از ابتدای فصل تاکنون مبلغی بالغ بر ۲‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون تومان با تلاش اعضای هیات‌مدیره تامین منابع داشته‌ایم، این مهم را حاصل همدلی، وحدت نظر و هماهنگی کامل مجموعه باشگاه استقلال دانست.

هاشم ساعدی اظهار کرد: باشگاه استقلال تهران در حال حاضر دارای یک مجموعه منسجم، هماهنگ کارآمد و کاربلدی است که تاکنون توانسته از لحاظ تامین منابع مالی عملکرد بسیار قابل توجه و چشم‌گیری داشته باشد. از ابتدای فصل تاکنون مبلغی بالغ بر ۲‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون تومان تامین منابع صورت گرفته که در مقابل نیز هزینه‌هایی وجود داشته است و به فراخور نیاز این مبالغ در باشگاه هزینه‌ شده است. وی افزود: تامین این مبلغ قطعا در سایه تلاش و مساعدت تک‌تک اعضای هیات‌مدیره و همفکری‌های مدیران باشگاه استقلال حاصل شده است. بخش اعظم تامین منابع مذکور از طریق اسپانسر، کمک‌های سازمان تربیت‌بدنی، وام و کمک‌های بلاعوضی است که اعضای هیات‌مدیره مسبب وصول آن بوده‌اند.

ساعدی تاکید کرد برای اولین بار قراردادی بسیار خوب با تعاونی اعتباری شهر به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال منعقد شد، سازمان تربیت‌بدنی نیز۷۶۰‌میلیون تومان به باشگاه کمک کرد.

وامی به مبلغ ۴۰۰‌میلیون تومان گرفته شد و مبلغی از صدور رضایتنامه بازیکنان درآمد داشته‌ایم که تمام این موارد قطعا در سایه همت و پشتکار مدیران باشگاه استقلال حاصل شده است.

دبیر هیات‌مدیره باشگاه استقلال هم‌چنین با تقدیر و تشکر از حسن توجه رییس سازمان تربیت‌بدنی در بحث رفع مشکلات مالی باشگاه استقلال اظهار کرد: حضور هوشیارانه و مدبرانه سازمان تربیت‌بدنی در حل مشکلات باشگاه استقلال، نشان از دور اندیشی و درایت سازمان ورزش کشور دارد. در کنار تلاش‌های صورت گرفته در باشگاه استقلال قطعا حمایت‌های مالی و معنوی سازمان نیز نقش موثری در تثبیت وضعیت این باشگاه داشته است.