پس از ۱۰ سال رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام نامجو در شرایطی در خور نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شد در حالی که طی این رقابت‌ها فدراسیون وزنه‌برداری ایران از صرف هیچ هزینه‌ای دریغ نکردند.

رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری، جام نامجو با قهرمانی ایران و با میزبانی بی‌کم و کاست ایرانیان برگزار شد تا آنجا که هزینه سفر و اقامت مسوولان کنفدراسیون آسیا، کنفدراسیون جهان و فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری و همین طور ورزشکاران بر عهده فدراسیون وزنه‌برداری ایران بود. «بهرام افشارزاده»، رییس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این ارتباط گفت: به منظور برگزاری مسابقاتی بی‌نقص از هیچ تلاشی دریغ نکردیم و با تمام کمبود بودجه‌ها مبارزه کرده و سعی در فراهم آوردن بهترین امکانات داشتیم.

وی درباره هزینه‌های صرف شده برای برگزاری این مسابقات اظهار داشت: مجموع این هزینه‌ها چیزی در حدود ۱۵۰‌میلیون تومان شده است که البته لیست دقیق هزینه‌ها تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

افشارزاده به منظور پرداخت این مبالغ نامه‌ای به سازمان ورزش نوشته و از محمد علی‌آبادی درخواست کمک کرده بود که به دنبال آن رییس سازمان ورزش مبلغ ۵۰‌میلیون تومان را به عنوان کمک به فدراسیون وزنه‌برداری اختصاص داد.

وی همچنین درباره بازسازی سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی بیان کرد: کار بازسازی این سالن صددرصد به پایان رسیده و سالن فوق بسیار بی‌نظیر شده است. برای این سالن آخرین نرم‌افزارهای بین‌المللی فراهم شده است و سالن آمادگی میزبانی بازی‌های جهانی، آسیایی و ... را دارا است. وی درباره بودجه‌ای که برای بازسازی این سالن صرف شده است گفت: مبلغ ۱۷۰‌میلیون تومان صرف بازسازی این سالن شده است و از آنجا که من برای تامین مبالغ مورد نیاز خود به آب و آتش می‌زنم با کمک گرفتن از مردم ورزش دوست کشور، این مبلغ را تامین کردم.