مهر- باشگاه شن سا ساوه به علت توهین مسوولان این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به پرداخت ۱۰میلیون تومان جریمه نقدی دیگر محکوم شد.

باشگاه شن سا ساوه در فصل جاری مسابقات لیگ برتر بارها از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جرایمی روبه‌رو شده است که در نهایت منجر به کناره‌گیری این تیم از رقابت‌ها شد. باشگاه شن سا در ابتدا به علت عدم پرداخت حق و حقوق منصور شفیعی مربی بدنساز این باشگاه به پرداخت یک‌میلیون و هشتصد‌هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد که با انصراف این تیم از رویارویی با راه ساری در ورزشگاه شهید رسول حسینی ساری مبلغ جریمه یاد شده به چهارمیلیون و هشتصدهزار تومان رسید. همین جریمه سنگین باعث اختلاف نظر باشگاه شن سا و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد که با بی‌توجهی مسوولان این باشگاه به پرداخت این رقم، در ادامه فعالیت‌های پرافتخارترین تیم فوتسال ایران از سوی کمیته انضباطی به حالت تعلیق درآمد. پس از درخواست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای بازگشت شن سا به مسابقات لیگ و اتمام رقابت‌های فصل جاری جریمه‌ای ۵میلیون تومانی به جرایم این تیم افزوده شد حکم تعلیق موقتا لغو شد اما بازهم در تصمیم مسوولان باشگاه در کناره‌گیری از مسابقات لیگ برتر تغییری به وجود نیامد.

گفت‌وگوهای جنجالی مرتضوی طی روزهای اخیر، نه تنها از مشکلات باشگاه شن سا کم نکرد بلکه باعث شد تا کمیته انضباطی جریمه‌ای ۱۰میلیون تومانی را سوای جرایم دیگر برای این باشگاه در نظر بگیرد.