معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی، در سمینار بازرسان سازمان تربیت بدنی اعلام کرد: در موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری نمی‌کنیم و نخواهیم کرد.

محمد علی‌آبادی در این نشست گفت: ما به هیچ وجه امکانات دستگاه ورزش را در اختیار کاندیداها نخواهیم گذاشت و در این زمینه اگر تخلفی صورت گیرد برخورد لازم را خواهیم داشت. وی اضافه کرد: ما می‌خواهیم انتخابات بسیار باز و سالم برگزار شود و به هیچ وجه خود را مدیون جمع کثیر ورزشکاران نمی‌کنیم.

وی با بیان این که اگر بازرسی درست در دستگاه ورزشی انجام شود، آثار بسیار مثبتی به جا خواهد گذاشت، اظهار کرد: در سال ۱۳۸۳ از محل اجاره بهای اماکن ورزشی، اعتبار اندکی نصیب ورزش شد و طی سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ رقمی بالغ بر یک‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون تومان از این محل اعتبار نصیب ورزش شد و هم اکنون این رقم به پنج‌میلیارد تومان رسیده است که پیش‌بینی می‌کنیم در سال آینده این رقم به ۱۰میلیارد تومان افزایش یابد. به طور مثال تنها استان قم ۳۰۰میلیون تومان درآمدزایی داشت که به صورت مستقیم به همین استان بازگشت.

وی ادامه داد: با یک سری کنترل‌های لازم دیگر که انجام شد، اعتبارات جاری ورزش نزدیک به دو برابر افزایش یافت؛ اما آن چه به دست استان‌ها و فدراسیون‌های ورزشی رسید، بیش از سه برابر افزایش یافته است و بسیار خوشحالیم که توانستیم در پرداخت‌ها تا این اندازه افزایش داشته باشیم. بی‌تردید اگر فدراسیون‌های ورزشی نیز چنین نظارتی داشته باشند. رقمی که به دست هیات‌ها می‌رسد افزایش چشمگیر خواهد داشت.