استاندار آذربایجان‌شرقی: احمدی‌نژاد بازی‌های تراکتورسازی را دنبال می‌کند

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که امسال در رقابت‌های لیگ‌برتر نتایج خوبی گرفته، اولین حضور خود را در مسابقات آسیایی تجربه می‌کند و به دنبال این است تا شروع خوبی داشته باشد. امروزمسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و سه نماینده کشورمان در گروه‌های خود به مصاف رقیبان خواهند رفت. در نخستین بازی تیم تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام میزبان الجزیره امارات خواهد بود.

تراکتورسازی که امسال در رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی گرفته و شانس زیادی هم برای قهرمانی دارد، نخستین حضور خود را در مسابقات آسیایی تجربه می‌کند و به دنبال این است تا شروع خوبی داشته باشد.

تراکتور با هدایت تونی اولیویرا و داشتن نفراتی چون، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، قاسم دهنوی، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، جواد کاظمیان، فلاویو لوپیز و سید صالحی و همچنین طرفدارانی که هیچ وقت تیم خود را تنها نگذاشته‌اند، می‌تواند در آسیا هم نتایج مناسبی بگیرد و این عامل بستگی به خودباوری آنها برای رسیدن به موفقیت دارد.

تیم الجزیره هم که در سال‌های اخیر تجربه دیدار با استقلال و سپاهان را داشته است، در شرایطی پا به تبریز خواهد گذاشت که سرمربی خود را عوض کرده و با تفکراتی جدید برابر تراکتور به میدان می‌رود. الجزیره در هفته هفدهم لیگ امارات با نتیجه چهار بر یک برابر میزبانش الظفره به پیروزی رسید اما سران این باشگاه در اقدامی غیر منتظره بنامیگو سرمربی برزیلی این تیم را که نتایج خوبی کسب کرده بود از کار برکنار و لوییس میا از اسپانیا را به عنوان جانشین او انتخاب کرد.

احمدی‌نژاد بازی‌های تراکتورسازی را دنبال می‌کند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: توجه رییس‌جمهور به تیم تراکتورسازی تا حدی است که بازی‌های این تیم را با جدیت پیگیری می‌کنند. به گزارش ایلنا، احمدعلیرضابیگی افزود: چند هفته پیش که در دیدار مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی با ایشان در همان مقطع که تیم تراکتورسازی مقابل حریف به پیروزی رسیده بود و نمایندگان و مسوولان استان از نتیجه تراکتورسازی خبری نداشتند، رییس‌جمهور این موفقیت را به ما تبریک گفتند.