هفته ۳۴ لیگ برترانگلیس

تیم فوتبال آرسنال در دیداری خارج از خانه به پیروزی رسید.از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس هفت دیدار به طور همزمان برگزار شد و در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال آرسنال موفق شد میزبان خود فولام را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل این بازی را مرته ساکر در دقیقه ۴۳ به ثمر رساند. این بازی همچنین ۲ اخراجی نیز داشت که سهم هر تیم یک اخراج بود. ردینگ۱ نوریچ۲

استوک سیتی۲ کوئینز پارک ۰

اورتون۰ ساندرلند۱

نیوکسل۱ وست برومویچ ۱

ویگان۰ وستهام ۲

ساوتهمپتون۰ سوانسی ۰

هفته ۳۲ لالیگای اسپانیا

تیم فوتبال بارسلونا در دیداری خانگی به سختی به برتری رسید. در یک بازی دیگر از هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ در حالی به مصاف لوانته رفت که به دلیل بازی حساس روزسه‌شنبه خود در ورزشگاه آلیانس آرنا مونیخ مقابل بایرن، لیونل مسی بازیکن تاثیرگذار خود را که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و نیز جرارد پیکه را حتی روی نیمکت هم نداشت و جوردی آلبا نیز از روی نیمکت نظاره‌گر بازی بود و ماسکرانو و پویول هم که مصدوم هستند.این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.

در حالی که بازی گره خورده بود و بارسلونا مقابل دفاع مستحکم لوانته راه نفوذی را پیدا نمی‌کرد، این فابرگاس بود که با ضربه‌ای زیبا در دقیقه ۸۴ گل برتری آبی اناری‌ها را زد تا بارسلونا یک گام دیگر به قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر شود.

بارسلونا با این پیروزی ۸۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا تثبیت کرد.

رایو والکانو۱ مایورکا ۱

وایادولید۱ گرانادا ۱

رئال مادرید ۳ بتیس۱

بارسلونا ۱ لوانته۰

والنسیا ۵ مالاگا۱

هفته ۳۰ بوندسلیگای آلمان

تیم فوتبال وردربرمن در دیداری خانگی متحمل شکستی سنگین شد.در آخرین بازی از هفته سی‌ام بوندس لیگا تیم فوتبال وردربرمن در مقابل دیدگان ۴۱ هزار تماشاگر خودی برابر میهمان خود وولفسبورگ با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد.آرنولد ۱۳، اولیچ ۲۷ و دیه‌گو ۶۶ (پنالتی) برای وولفسبورگ گلزنی کردند.ولفسبورگ با این برد ۳۷ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رده بندی بوندس لیگا صعود کرد و وردربرمن با ۳۲ امتیاز چهاردهم ماند.

آگزبورگ۰ مونشن گلادباخ ۱

فرانکفورت ۱ شالکه۰

هامبورگ ۲ دوسلدورف۱

هانوفر ۱ بایرن مونیخ۶

بایرلورکوزن ۵ هافن هایم۰

بروسیادورتموند ۲ ماینتس۰

وولفسبورگ۳ وردربرمن۰

هفته ۳۳ سری آ ایتالیا

تیم فوتبال جنوا در دیداری خانگی به تساوی رضایت داد. در اولین بازی از هفته سی و سوم سری آ ایتالیا تیم فوتبال جنوا در ورزشگاه خانگی خود میزبان آتالانتا بود که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. فلورو فلورس در دقیقه ۶ جنوا را یک بر صفر پیش انداخت و دو دقیقه بعد دل‌گروسو بازی را به تساوی کشاند. جنوا با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و به رده هجدهم جدول رده بندی سری آ صعود کرد و آتالانتا نیز ۳۸ امتیازی شد.

آتالانتا۱ ۱جنوا

اودینزه ۱ لاتزیو۰

هفته ۳۳ لوشامپیونه فرانسه

تیم فوتبال المپیک مارسی با غلبه بر برست جایگاه دومی خود را پس گرفت. در یک بازی دیگر از هفته سی و سوم لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال میزبان برست بود و موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.تک گل این دیدار را چِیرو در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند.مارسی با این برد ۶۱ امتیازی شد و جایگاه دومی خود در جدول رده بندی لوشامپیونه را که یک روز در تصاحب المپیک لیون بود دوباره پس گرفت و برست نیز با ۲۹ امتیاز نوزدهم ماند.