کمبود منابع مالی در باشگاه‌های فوتبال کشورمان بزرگ‌ترین مشکل فوتبال ایران است. اما سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتور‌سازی که اخیرا با یک سامانه هواداری قرارداد بسته‌اند توانسته‌اند کمی از این مشکلات را مرتفع کنند. اما ظاهرا قرار نیست این ماجرا به‌صورت ریشه‌ای حل شود. در چند روز گذشته در پی شکایت اداره مالیات به‌دلیل پرداخت نشدن مالیات باشگاه پرسپولیس حساب این باشگاه مدت کوتاهی مسدود شد که این خود باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی برای این باشگاه شد.

طاهری، سرپرست این باشگاه درخصوص زیان‌های مسدود شدن حساب‌ها و مشکلات درخصوص سامانه هواداری در گفت‌وگو با کاپ گفت: «این باشگاه در حالی که سودده نبوده اما مالیات بر درآمد برای آن در نظر گرفته شده است. بخشی از مالیات تکلیفی است که باید پرداخت شود. بخشی به حقوق افراد بر می‌گردد که آن هم باید پرداخت شود، اما این مالیات حدودا ۳۰ میلیارد تومانی، مالیات عملکرد است که باشگاه پرسپولیس مشمول آن نمی‌شود. در اینجا چون بحث مرتب نبودن صورت مالی مطرح می‌شود و حسابرس عدم اظهارنظر می‌زند، علی‌الراس می‌شود و حساب باشگاه مسدود می‌شود. یعنی رصد می‌کنند و تا پولی به حساب باشگاه وارد می‌شود آن را برداشت می‌کنند. در همین بحث اخیر مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس، مبلغ دویست میلیون تومان از حساب باشگاه برداشت شد.»

طاهری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره سرنوشت اختلافات باشگاهش با سازمان لیگ بر سر سامانه ۳۰۹۰ نیزگفت: «۷هفته از لیگ را جلو رفته‌ایم و صداوسیما یک بار اجازه نداده سامانه هواداری باشگاه را تبلیغ کنیم. بازی دربی پرسپولیس و استقلال برگزار شد؛ اما شما در تلویزیون می‌دیدید که پشت سر میهمانان برنامه سامانه ۳۰۸۰ تبلیغ می‌شد و می‌گفتند فلان عدد را به این سامانه بفرستید. من از بازیکنان و مربیان و کادر سرپرستی تیم کمال تشکر را دارم؛ چون واقعا صبوری کرده‌اند و با این همه بلا که سر تیم آمده اما حرمت نگه داشته‌اند. مگر ما به جایی وصل هستیم؟ آیا به خزانه بانک مرکزی یا چاه نفت وصل هستیم؟ ما مثل بقیه باشگاه‌ها نیستیم و باید خودمان درآمدزایی کنیم که متاسفانه اجازه نمی‌دهند.»