نمایندگان ایران امروز در سه رشته ورزشی به مصاف رقیبان خود خواهند رفت. در این میان در رشته کشتی‌فرنگی شانس کسب مدال خواهیم داشت. همچنین تیم ملی والیبال کشورمان نیز که با پیروزی مصر به مرحله یک چهارم نهایی ین بازی‌ها صعود کرده امروز در آخرین بازی در مرحله گروهی مقابل روسیه صف‌آرایی خواهد کرد.

حسن تفتیان در رشته دوومیدانی۱۰۰ متر۰۴:۳۰

حبیب‌الله اخلاقی در رشته کشتی‌فرنگی ۸۵ کیلوگرم مقدماتی ۱۷:۳۰

بشیر باباجان‌زاده در رشته کشتی‌فرنگی ۱۳۰ کیلوگرم مقدماتی۱۷:۳۰

تیم ملی والیبال ایران و روسیه -گروهی۲۲:۳۰

تست دوپینگ از قهرمانان ایران

سهراب مرادی مانند کیانوش رستمی پس از قهرمانی در المپیک تست دوپینگ داد. ماموران تیم کنترل دوپینگ بازی‌های المپیک ریو که تحت نظر آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، نمونه‌گیری و مدیریت نتایج دوپینگ بازی‌های المپیک ریو را بر عهده دارند، بلافاصله پس از مدال‌آوری سهراب مرادی در رقابت‌های وزنه‌برداری دسته ٩٤ کیلوگرم، اقدام به نمونه‌گیری از وی و همچنین مدال‌آوران نقره و برنز این رقابت‌ها کردند. پیش‌تر از کیانوش رستمی قهرمان دسته ۸۵ کیلوگرم المپیک نیز نمونه‌گیری شده بود.

الهه احمدی: دست‌بردار نیستم

بانوی المپیکی تیراندازی ایران که به‌عنوان ششمی رقابت‌های المپیک لندن و ریو رسیده تاکید کرد از عدم کسب مدال در این المپیک ناامید نمی‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، الهه احمدی گفت: «من ششم شدم در حالی که برای کسب جایگاه خیلی بهتر از این تمرین کرده بودم.البته خاصیت ورزش همین است و قرار نیست در آن همه پیش‌بینی‌ها به واقعیت تبدیل شود.١٥ سال تلاش کردم تا مدال المپیک بگیرم؛ قبل از المپیک لندن به فکر مدال بودم اما در هر دو المپیک هم ششم شدم. ولی ناامید نمی‌شوم و از همین امسال برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش می‌کنم.»