نمایندگان ایران در المپیک امروز در سه رشته ورزشی با رقیبان خود مصاف خواهند داد. این در شرایطی است که ایران در رشته دو ومیدانی و وزنه‌برداری شانس کسب مدال خواهد داشت. برنامه بازی‌ها به این شرح است:

کیانوش رستمی در رشته وزنه‌برداری دسته ۸۵ کیلوگرم-از ساعت ۲:۳۰ بامداد

سهراب مرادی در رشته وزنه‌برداری دسته ۹۴ کیلوگرم (گروه A)- از ساعت ۰۲:۳۰

محمد ارزنده در رشته دوومیدانی پرش طول -از ساعت ۳:۵۰ بامداد مقدماتی

حسن تفتیان و رضا قاسمی در رشته دوومیدانی دوی ۱۰۰ متر- از ساعت ۱۷ مقدماتی

احسان حدادی و محمود صمیمی دوومیدانی پرتاب دیسک - از ساعت ۱۷ فینال

والیبال، مصر - ایران- ساعت ۱۷

به پیروزی مقابل مصر نیاز داریم

تیم ملی والیبال کشورمان امروز و از ساعت ۱۷ به وقت ایران چهارمین بازی خود در المپیک را مقابل مصر برگزار خواهد کرد.این بازی برای ایران نباید سخت باشد، چرا که قبلا چندین مرتبه موفق شده مصر را مغلوب کند. تیم ملی درسومین بازی خود روز پنج‌شنبه موفق شد با نتیجه ۳بر صفر کوبا را از پیش‌رو بردارد تا اولین پیروزی خود در این بازی‌ها را جشن بگیرد و امیدها به صعود دوباره جان بگیرد.سرمربی تیم ملی والیبال ایران از برد مقابل کوبا ابراز خوشحالی کرد و از برنامه‌های تیم برای ادامه گفت. رائول لوزانو گفت: «بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به پیروزی برسیم. در بخش‌هایی از ست دوم تمرکز خود را از دست دادیم و فاصله امتیازی که ایجاد کرده بودیم از دست رفت اما با تلاش مضاعف توانستیم بازهم پیش از حریف جلوتر باشیم. امیدوارم مقابل مصر هم این سطح از بازی را ارائه کنیم زیرا به پیروزی در آن مسابقه احتیاج داریم و در نهایت برنده آن دیدار شانس بالایی برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد داشت.»

رسیدنم به فینال اتفاق بزرگی بود!

تیرانداز کشورمان در رقابت‌های تیراندازی تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر زنان المپیک گفت: «ما فقط ۳ ماه با فشنگ‌هایی که در اردوی آلمان داشتیم تمرین کرده بودیم.»به گزارش خبرگزاری فارس، نجمه خدمتی، پس از کسب عنوان هشتمی در رقابت‌های تیراندازی تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر زنان گفت:« همه چیز خیلی خوب بود؛ همین که توانستم به فینال برسم اتفاق بزرگی است. ما فقط ۳ ماه با فشنگ‌هایی که در اردوی آلمان داشتیم تمرین کرده بودیم. شما دیدید که نماینده کشورآلمان قهرمان شد. آنها همه امکانات را دارند؛ اما ما با حداقل‌ها تمرین می‌کنیم. اینجا نفراتی حضور داشتند که تجربه‌شان خیلی بیشتر از من بود. من تا به حال به فینال مسابقات جهانی هم نرسیده بودم چه برسد به المپیک؛ با این حال فکر می‌کنم نتیجه قابل قبولی گرفتم، اما توقع خودم بیشتر از اینها بود.»